“Στόχος μας δεν είναι απλώς να ανακτήσουμε ότι έχουμε χάσει, αλλά να ανοικοδομήσουμε μια βιομηχανία που είναι ακόμα καλύτερη θέση από ότι πριν από την κρίση. Mε μια εταιρεία που θα είναι πιο ανταγωνιστική παγκόσμια και πιο ενοποιημένη”.
Αυτό προτείνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αμερικανικής Ταξιδιωτικής Ένωσης Ρότζερ Ντόου, την ανοικοδόμηση του κλάδου. Παρά το γεγονός ότι αναγνώρισε τις δυσκολίες που έχει προκαλέσει η πανδημία στα ταξίδια, είναι αισιόδοξος.
“Τα ταξίδια προκάλεσαν οικονομική ανάκαμψη πριν. Το είδαμε μετά την 9/11, μετά την οικονομική κρίση του 2008, μετά τη διαρροή πετρελαίου της BP, μετά από καταστροφικές πολλαπλές φυσικές καταστροφές”, είπε.
Ωστόσο, χαρακτήρισε την σημερινή κρίση ως την “πιο δύσκολη μας πρόκληση. Ορισμένοι προβλέπουν ότι θα χρειαστούν πέντε χρόνια για να ανακάμψει ο κλάδος από την πανδημία. Κι αυτό είναι πολύ μεγάλο διάστημα”.
Στόχος, 116 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες ετησίως έως το 2028
Το 2019, τα ταξίδια ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη εξαγωγική βιομηχανία της Αμερικής. Αντιπροσωπεύοντας το 10% όλων των εξαγωγών αγαθών και υπηρεσιών στις ΗΠΑ.
Ο επικεφαλής της Αμερικανικής Ταξιδιωτικής Ένωσης είπε ότι οι ΗΠΑ θα πρέπει να θέσουν έναν εθνικό στόχο να καλωσορίσουν 116 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες ετησίως έως το 2028. Και να αποκαταστήσουν τις ΗΠΑ, ως την πιο φιλόξενη στον κόσμο.
Οι ΗΠΑ καλωσόρισαν 79 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες το 2019, οι οποίοι υποχώρησαν στα 19 εκατομμύρια το 2020 (σχεδόν όλοι το πρώτο τρίμηνο του έτους). Και ο αριθμός αυτός προβλέπεται να είναι 33 εκατομμύρια φέτος.
Όπως τόνισε “ο κόσμος είχε δει την επίθεση στο Καπιτώλιο και μόνο καλωσορίζοντας διεθνείς επισκέπτες θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να τους δείξουν ότι είναι μια ασφαλής χώρα”.
Και προτείνει στρατηγικές που θα μειώσουν, τις απώλειες. Με προτεραιότητες για τα επόμενα τέσσερα χρόνια για να επιταχυνθεί η ανάκαμψη των ταξιδιών.
Σε μια προσπάθεια να αποκατασταθούν εκατομμύρια χαμένων θέσεων εργασίας και να αναζωογονηθεί η οικονομία των ΗΠΑ συνολικά. Οι στρατηγικές εμπίπτουν σε πέντε κατηγορίες:
- Οικονομική στήριξη.
- Επένδυση σε υποδομές και το μέλλον της κινητικότητας.
- Αύξηση της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας.
- Επανεξέταση αεροπορικών ταξιδιών.
- Βελτιστοποίηση της διευκόλυνσης ταξιδιού και ασφάλειας.