Μια νέα συνεργασία εν μέσω πανδημίας Covid-19 έρχεται να ταράξει τα νερά στον παγκόσμιο χάρτη της πολυτελούς φιλοξενίας. Mandarin Oriental Hotel Group και Όμιλος Oberoi υπέγραψαν μία μακροπρόθεσμη στρατηγική συμμαχία, από τη βιωσιμότητα της φιλοξενίας (hospitality sustainability) έως την επέκταση της εμπειρίας πολυτελούς φιλοξενίας των επισκεπτών.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε αυτήν την καινοτόμο συνεργασία με τον Όμιλο Oberoi, θέτοντας τις βάσεις για να επεκτείνουμε τα όρια της πολυτελούς φιλοξενίας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mandarin Oriental, James Riley.

«Ο Όμιλος Oberoi έχει μια μακρόχρονη ιστορία και εξειδικευμένη εμπειρία στην παροχή υποδειγματικών υπηρεσιών. Είμαι πεπεισμένος ότι συνεργαζόμενοι, και οι δύο οργανισμοί θα αναπτυχθούν και θα δημιουργήσουν περαιτέρω διαφοροποίηση στον κλάδο που θα εκτιμήσουν οι πελάτες μας.»

Και οι δύο πλευρές δήλωσαν ότι, συνεργαζόμενες σε όλες τις πτυχές της εμπειρίας των επισκεπτών, θα μπορέσουν να αυξήσουν την παγκόσμια εμβέλειά τους, διατηρώντας παράλληλα τη μοναδική κληρονομιά και την ταυτότητα κάθε επωνυμίας.

«Ανέκαθεν θαύμαζα τη διαδρομή του Mandarin Oriental», δήλωσε ο Vikram Oberoi, Διευθύνων Σύμβουλος και διευθύνων σύμβουλος της ναυαρχίδας του Ομίλου Oberoi, της EIH Ltd.

«Η εμπειρία μας αλληλοσυμπληρώνεται, όπως και οι αξίες και ο πολιτισμός των εταιρειών μας. Αυτή η συναρπαστική συμμαχία θα επιτρέψει στους επισκέπτες να βιώσουν νέους προορισμούς και εμπειρίες στα θρυλικά καταλύματά μας, για τα οποία είναι γνωστές και οι δύο εταιρείες» σχολίασε.

Με τη νέα συνεργασία, οι πελάτες της Mandarin Oriental και της Oberoi One, θα αποζημιωθούν με σημαντικά οφέλη σε περισσότερα από 50 πολυτελή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Θα έχουν τα προνόμια πρόσβασης σε αποκλειστικές εμπειρίες, προσφορές και προσκλήσεις σε ειδικές εκδηλώσεις.

Οι δύο ξενοδοχειακοί Όμιλοι θα συνεργαστούν, επίσης, για να δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες γαστρονομίας και ευεξίας αλλά και στους δυναμικά αναπτυσσόμενους τομείς της  καινοτομίας, τη βιωσιμότητας και της εκπαίδευσης για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Οι κοινές προσπάθειες σε αυτούς τους τομείς, όπως ανέφεραν και οι δύο εκπρόσωποι των Ομίλων, «θα εξασφαλίσουν ώστε και τα δύο Brand, να εξελίσσουν περαιτέρω την έννοια της πολυτελούς φιλοξενίας».