Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Expedia Cruises που ανήκει στον όμιλο Expedia, ενισχύει την εστίαση της στην τεχνολογία. Στόχος της είναι η παροχή μιας στρατηγικής παντός καναλιού που θα μπορεί να καλύψει τις ανάγκες όλων των ταξιδιωτών κρουαζιέρας.

Τους επόμενους μήνες, η Expedia Cruises θα παρουσιάσει έναν νέο «ιστότοπο πληροφοριών».

Από εκεί θα δίνει στους αγοραστές κρουαζιέρας πληροφορίες σχετικά με το τι υπάρχει στα πλοία, τι περιλαμβάνεται στο κόστος και τους τύπους εμπειριών που μπορούν να έχουν σε κάθε λιμάνι.

«Επικεντρωνόμαστε στην κρουαζιέρα σε μεγάλο βαθμό και αποτελεί μακροπρόθεσμη εστίαση για εμάς, τονίζει ο Γκρεγκ Σουλζ, ανώτερος αντιπρόεδρος μεταφορών και κρουαζιέρας στο Expedia Group.

Θέλουμε να είμαστε ο ηγέτης στην ψηφιακή εμπειρία και περιεχόμενο. Ο ηγέτης στην προσφορά και τη διαφανή τιμολόγηση, ο ηγέτης στη διαχείριση υπηρεσιών και ταξιδιού».

Ο νέος ιστότοπος είναι μέρος της στρατηγικής omnichannel της Expedia Cruises. Αυτή ξεκίνησε στα τέλη του 2020 και φέρνει όλο το περιεχόμενο κρουαζιέρας σε μια πλατφόρμα.

Δίνει στους ταξιδιώτες επιλογές να κάνουν τη δική τους έρευνα και κράτηση. ‘Η να συνδεθούν με έναν πράκτορα με τον οποίο μπορούν να αλληλεπιδράσουν στο διαδίκτυο ή να συναντηθούν.

Οι τοπικοί λιανοπωλητές της Expedia Cruise μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες. Ακόμη και σε συνάντηση με τους ταξιδιώτες πρόσωπο με πρόσωπο.

«Στόχος είναι να διασφαλίσουμε ότι θα προσφέρουμε στους ταξιδιώτες μας μια καλύτερη εμπειρία κρουαζιέρας», λέει ο Γκρεγκ Σουλζ.

Μαζί με λύσεις για την απλούστευση και την εξατομίκευση της εμπειρίας για τους ταξιδιώτες, η Expedia Cruises ενημερώνει για την τεχνολογία της και τους πράκτορες, ώστε να κάνουν καλύτερη χρήση των πλήρων δυνατοτήτων του Ομίλου Expedia.