Τις ανάγκες των τουριστών που επιθυμούν να εξερευνήσουν τον προορισμό τους έχει στόχο να καλύπτει με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία πολιτιστικού τουρισμού Greeking me.
Είναι μια επιχειρηματική προσπάθεια στον τομέα του τουρισμού, δυο νέων ανθρώπων, του Νίκου Θεοδωρή και της Άννας Μανιά, που αποφάσισαν τον Ιανουάριο του 2016 να δημιουργήσουν τη start-up Greeking.me και μέσα σε ένα χρόνο έχουν διανύσει έναν πολλά υποσχόμενο δρόμο. Τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρία βραβεύθηκε ως «Exclusive Tour Operator of the year 2017» από το Luxury Travel Guide, ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή περιοδικά στον χώρο του τουρισμού.
«Χωρίς να έχουμε “παρελθόν” στον κλάδο του τουρισμού, αποφασίσαμε να δραστηριοποιηθούμε σ’ αυτόν, καθώς είναι ένας από τους κλάδους που στηρίζουν σε μεγάλο βαθμό το οικοδόμημα της ελληνικής οικονομίας» αρχίζει τη διήγηση αυτού του ταξιδιού, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Νίκος Θεοδωρής.
«Η ιδέα για το επιχειρηματικό μας εγχείρημα προέκυψε μέσα από ένα συνδυασμό εμπειριών και διαπιστώσεων. Από τη μια, αντιληφθήκαμε ένα κενό στην τουριστική αγορά, το οποίο θελήσαμε να καλύψουμε μέσα από μια φρέσκια, μοντέρνα προσέγγιση. Από την άλλη, καταλαβαίναμε όλο και περισσότερο την εργασιακή “ζούγκλα” του ιδιωτικού τομέα καθώς και ότι πια, αυτό που σπούδασες καθόλου δεν συνεπάγεται την εργασία που θα ακολουθήσεις», λέει ο κ. Θεοδωρής.
Όταν κάποιος επισκέπτεται το website www.greeking.me καλείται να μην είναι τουρίστας αλλά εξερευνητής: «ο σημερινός ταξιδιώτης έχει αυξημένες απαιτήσεις σε σχέση με το παρελθόν. Εξαιτίας της ανάπτυξης της τεχνολογίας είναι καλά ενημερωμένος και έχει υψηλές προσδοκίες ως προς την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Η πλειοψηφία των πελατών μας επιθυμεί να γνωρίσει την ελληνική γαστρονομία, να ξεναγηθεί σε αρχαιολογικούς χώρους, αλλά και να γνωρίσει την αληθινή ζωή της πόλης. Να χαθεί στα στενά της και να την εξερευνήσει!», επισημαίνει.
Η Greeking.me απευθύνεται κυρίως «σε τουρίστες, διαθέτοντας υπηρεσίες που ικανοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλο το φάσμα των αναγκών του σύγχρονου ταξιδιώτη. Απευθυνόμαστε όμως, και στις ελληνικές οικογένειες που θέλουν να γεμίσουν τα Σαββατοκύριακά τους με όμορφες βόλτες και ξεναγήσεις προσαρμοσμένες σε παιδιά τόσο στην πόλη, όσο και σε αρχαιολογικούς χώρους».
Απευθύνεται επίσης, «στη νέα γενιά επισκεπτών, που δεν αναζητούν τα “προκάτ” πακέτα διακοπών, αλλά επιθυμούν να γνωρίσουν από κοντά την κουλτούρα, την ιστορία και τον τρόπο ζωής του προορισμού τους».
Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ