Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και η Ρυθμιστική Αρχή Αεροπορίας (CAA) παρενέβησαν στη διαμάχη σχετικά με το όριο χωρητικότητας στο Χίθροου, όταν η Emirates αψήφησε ανοιχτά την εντολή του αεροδρομίου να περιορίσει τις πτήσεις.
Η Emirates, κατηγόρησε χθες το Χίθροου ότι απέτυχε να προετοιμάσει την αύξηση των αεροπορικών ταξιδιών μετά την πανδημία.

Σήμερα, η Qatar Airways και η Turkish Airlines αρνήθηκαν επίσης να ακυρώσουν πτήσεις. Επίσης ο Corneel Koster, διευθυντής της Virgin Atlantic αμφισβήτησε επίσης τις ενέργειες του αεροδρομίου.
Ένας εκπρόσωπος της British Airways περιέγραψε το ανώτατο όριο ως «απίστευτα απογοητευτικό» και είπε πώς η αεροπορική εταιρεία έχει λάβει «υπεύθυνα μέτρα για να μειώσει το καλοκαιρινό πρόγραμμα».

Εξηγήσεις ζητούν από το Χίθροου Υπουργείο Μεταφορών και CAA

Το Υπουργείο Μεταφορών και η CAA έγραψαν κοινή επιστολή στον John Holland-Kaye διευθύνοντα σύμβουλο της Heathrow. Και του ζητούν να απαντήσει πώς «οι 100.000 επιβάτες που έχουν καθοριστεί ημερησίως, εξασφαλίζουν ένα ασφαλές και ανθεκτικό αεροδρόμιο με θετική εμπειρία».

Η επιστολή ζητά να απαντήσει άμεσα το Χίθροου μέχρι σήμερα και να διαβεβαιώσει ότι διαθέτει αρκετό προσωπικό για έλεγχο ασφαλείας και για βοήθεια σε επιβάτες με αναπηρία.

Καλούν επίσης την Heathrow «να αναπτύξει ένα αξιόπιστο και ανθεκτικό σχέδιο ανάκτησης ικανότητας για τους επόμενους έξι μήνες» και να προετοιμαστεί για έκτακτα γεγονότα, όπως «καιρικά σοκ».

Σύμφωνα με την κοινή επιστολή «το Χίθροου και οι αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο πρέπει να μπορούν να μας διαβεβαιώσουν, ότι έχετε εφαρμόσει ένα σχέδιο που μπορεί να προσφέρει μια θετική εμπειρία επιβατών.
Να επιτρέψει σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα να ταξιδέψουν, χωρίς υπερβολική αναστάτωση και ουρές και ειδικότερα να αποφευχθούν σημαντικά οι ημερήσιες ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής».