Έκτακτη διαφημιστική εκστρατεία προϋπολογισμού 730.000 ευρώ υλοποιεί ο ΕΟΤ στοχεύοντας στα μεγάλα συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων.
Βασικός σκοπός της καμπάνιας, σύμφωνα με πληροφορίες του tourismlobby, είναι η τόνωση της ελληνικής παρουσίας στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Η εκστρατεία αναμένεται να ξεκινήσει πολύ σύντομα σε μία περίοδο που ικανός αριθμός τουριστών, λόγω των συνεχιζομενων αναταραχών στην Κωνσταντινούπολη και του νέου κύματος διαδηλώσεων που ξεκινούν στην Αίγυπτο από σήμερα, βρίσκεται σε αναζήτηση εναλλακτικών προορισμών και άλλων επιλογών.
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κατανομή του σχετικού κονδυλίου θα γίνει ως εξής: Tripadvisor 200.000 ευρώ, lastminute 240.000 ευρώ, Expedia 150.000 ευρώ, ενώ θα περιληφθούν και τα συστήματα επικοινωνίας MSN και Skype, με 60.000 Ευρώ. Παράλληλα, εγκρίθηκε και ένα ποσό 72.500 ευρώ ειδικά για προβολή μέσω Γαλλικών tour operators όπως οι Look Voyages και TUI France.