Προκηρύχθηκε τελικά ο πρόχειρος διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου του έργου«Κατάρτιση επικοινωνιακού σχεδίου προβολής και προώθησης του Ελληνικού τουρισμού στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας κατά την περίοδο από τον Δεκέμβριο 2012 έως και τον Μάιο του έτους 2013 με τίτλο «Στρατηγική του ΕΟΤ για online/offline επικοινωνία της Ελλάδας ως τουριστικός προορισμός» (βγάζει μάτι, συντακτικά, αυτό το ως τουριστικός προορισμός»…).

Ο ανώτατος προυπολογισμός είναι μέχρι 60.000,00 € πλέον Φ.Π.Α. και τοκριτήριο κατακύρωσης, θα είναι η πλέον συμφέρουσα τιμή.

Το έργο, ορίζεται ότι πρέπει να είναι παραδσοτέο εντός 10 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης, ενώ οι προθεσμία υποβολής προσφορών είναι η   

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012 (ώρα 11.00).

Μολονότι πρόκειται για «πρόχειρο διαγωνισμό», καλό θα είναι, όσοι ενδιαφέρεστε, να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής διότι υπάρχουν πολλά κριτήρια και αρκετοί περιορισμοί (λίγο ακόμα και θα φθάναμε στα όρια της ζώνης του… “φωτογραφικού”).

Μεταξύ άλλων, ζητείται αποδεδειγμένη προηγούμενη 5ετής εμπειρία και ανάληψη και διεκπεραίωση τουλάχιστον δύο ανάλογων έργων, απαιτείται Υπεύθυνος Έργου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία στα αντικείμενα του έργου και η εταιρεία, σχήμα ή ο φορέας να έχει συνολικό κύκλο εργασιών των τριών τελευταίων διαχειριστικών χρήσεων (2009, 2010,2011) μεγαλύτερο από το 200% του προϋπολογισμού του υπό ανάθεση Έργου (μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και άλλα αρκετά.

Οι προτάσεις θα αξιολογηθούν από ειδική επιτροπή ως εξής:

Κεντρική δημιουργική ιδέα  (concept) και προτεινόμενες δημιουργικές εφαρμογές της σε on line και offline κανάλια κατά 60%

Πρόγραμμα δράσεων  και πρόταση image building κατά 20%

Τεκμηρίωση που λαμβάνει υπόψη την υφιστάμενη εικόνα  της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό διεθνώς με εξειδίκευση για τις συγκεκριμένες αγορές-στόχους κατά 20%.

tourismlobby