Mε εξαιρετικές προβλέψεις για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης από τη Γερμανία προς την Ελλάδα το 2017, πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 12 Μαρτίου η κορυφαία Διεθνής Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο. Συγκεκριμένα, λόγω της μεγάλης ανόδου που σημειώνει στις προτιμήσεις των Γερμανών, η Ελλάδα τείνει να εξελιχθεί στον δεύτερο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό τουριστικό προορισμό μετά την Ισπανία, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του Γερμανικού Τουριστικού Συνδέσμου (DRV), κ. Norbert Fiebig, ενώ σε σχετική έρευνα που διεξήγαγε η γερμανική αυτοκινητιστική λέσχη ADAC, το 75% των μελών της προγραμματίζουν για φέτος ένα ταξίδι στην Ελλάδα διαρκείας τουλάχιστον πέντε ημερών.

Στην Έκθεση συμμετείχαν 10.000 εκθέτες από 180 χώρες, ενώ στο περίπτερο του ΕΟΤ, επιφανείας 867 τ.μ., φιλοξενήθηκαν συνολικά 76 Έλληνες συνεκθέτες – επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους από τις συναντήσεις με τουριστικούς φορείς της γερμανικής αγοράς, από τους οποίους έλαβαν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα.

Το ελληνικό περίπτερο τίμησαν με την παρουσία τους η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτριος Τρυφωνόπουλος, οι οποίοι πραγματοποίησαν επαφές με εξέχοντες παράγοντες της γερμανικής τουριστικής αγοράς.

Ειδικότερα, ο κ. Τρυφωνόπουλος συνομίλησε εντός του περιπτέρου με τους μεγαλύτερους Τ.Ος (Thomas Cook, DER Touristik Köln, FTI, Schauinsland – Reisen, Alltours, Attika Reisen, Studiosus Reisen κ.α.), αλλά και με σημαντικούς τουριστικούς εκπροσώπους σε διεθνές επίπεδο, ενώ είχε επίσης εκτενείς συνομιλίες με εκπροσώπους των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιριών της Γερμανίας (Lufthansa, Condor, AirBerlin) με κύριο θέμα τη διεύρυνση του δικτύου των αεροπορικών συνδέσεων προς νέους και ανερχόμενους τουριστικούς προορισμούς.

Εξάλλου, κατά την παραμονή του στη Γερμανία, ο κ. Τρυφωνόπουλος παραχώρησε συνεντεύξεις στα δύο μεγαλύτερα επαγγελματικά τουριστικά περιοδικά της Γερμανίας FVW και Touristik Aktuell. «Τα τελευταία έτη ο ελληνικός τουρισμός σημειώνει διαρκή επιτυχία, με κύριο χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ένας στους δύο επισκέπτες της χώρας μας επαναλαμβάνει την επιλογή του και μοιράζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την εμπειρία του στην Ελλάδα», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του EOT στο FVW, αναφερόμενος επίσης στη σημασία που έχει η διατήρηση της ποιότητας του προσφερομένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ παράλληλα υπογράμμισε το επιτυχημένο μείγμα προβολής της χώρας μας, τόσο με κλασσική όσο και με διαδικτυακή διαφήμιση.

Σημειώνεται τέλος ότι, κατά τις ημέρες του κοινού (11 και 12 Μαρτίου), το περίπτερο του ΕΟΤ κατέγραψε υψηλή επισκεψιμότητα από το γερμανικό κοινό, το οποίο έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το προσφερόμενο πληροφοριακό και οπτικοακουστικό υλικό, καθώς και για τις δράσεις προβολής (ελληνική ζωντανή μουσική, παραδοσιακό χορευτικό συγκρότημα, γαστρονομικό event από αξιόλογους έλληνες chef, λήψη φωτογραφιών με φόντο ελληνικούς προορισμούς σε ειδικό foto booth), που πραγματοποιήθηκαν εκεί.