της Εύας Οικονομάκη
Την κοινή καμπάνια «Sunshine Discount», στόχος της οποίας είναι η προσέλκυση ταξιδιωτών σε αυτή την υψηλού ανταγωνισμού τουριστική περίοδο, παρουσίασαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Aegean στο πλαίσιο του προγράμματος συνδιαφήμισης που υλοποιούν.
«Η χώρα μας έχει μπροστά της πολύ σημαντικές προκλήσεις το επόμενο διάστημα. Μία από αυτές τις προκλήσεις είναι να ανοίξει έγκαιρα και με ασφάλεια τον τουρισμό. Το Σάββατο 15 Ιουνίου ανοίγει και επίσημα η τουριστική περίοδος για τη χώρα μας. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΕΟΤ δουλεύει πολύ μεθοδικά το τελευταίο εξάμηνο σε μία συγκεκριμένη στρατηγική προβολής και προώθησης της Ελλάδας ως μιας αυθεντικής ταξιδιωτικής εμπειρίας. Αξιοποιούμε όλα τα δεδομένα και τις δυνατότητες που υπάρχουν και αναπόσπαστο μέρος αυτής της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με πολύ ισχυρούς παράγοντες της αγοράς.
Ένας από τους πιο σημαντικούς, όχι μόνο συνεργάτες, αλλά στρατηγικούς εταίρους μας, είναι η Aegean Airlines, o εθνικός αερομεταφορέας. Είναι για εμάς πολύ μεγάλη χαρά και τιμή να συνεργαζόμαστε με την Aegean, ειδικά αυτή την εξαιρετικά δύσκολη περίοδο και συγκυρία που διανύουμε. Για μας αποτελεί μια στρατηγική επιλογή που θα μας βοηθήσει στην επανεκκίνηση της τουριστικής μας βιομηχανίας, στην ενίσχυση της απασχόλησης και φυσικά στην αύξηση της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.
«Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης «Sunshine Discount», που παρουσιάζουμε σήμερα βασίζεται σε μία πολύ έξυπνη ιδέα και ο βασικός μας στόχος είναι ουσιαστικά να μπορέσουμε να προσελκύσουμε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται φέτος σε μια δύσκολη και ανταγωνιστική χρονιά. Είναι μία καμπάνια που θα κρατήσει πολύ καιρό και θέλουμε να είμαστε πολύ στοχευμένοι. Μετά από 14 μήνες πολύ δύσκολους για όλο τον κόσμο και φυσικά τον ελληνικό τουρισμό, αισιοδοξώ ότι μπαίνουμε σε ένα καλύτερο βάθρο, σε ένα καλύτερο δρόμο, και με ενότητα και συνεργασίες μπορούμε να αισιοδοξούμε για ένα καλύτερο μέλλον για τον ελληνικό τουρισμό», προσέθεσε.
H καμπάνια
Η καμπάνια «Sunshine Discount» απευθύνεται σε 10 ευρωπαϊκές χώρες και αναμένεται να διαρκέσει 9 μήνες. Μέσω βίντεο και personalized banners οι χρήστες οδηγούνται στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της Aegean, όπου θα βρουν εκπτώσεις έως 40% στα εισιτήριά τους. Την ίδια στιγμή, ο ΕΟΤ και η Aegean επιστρατεύουν 6 influencers από την Αγγλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και το Βέλγιο για να επισκεφθούν Ελλάδα και να προωθήσουν την καμπάνια στο εξωτερικό.
«Ο ΕΟΤ για την Aegean αποτελεί τον φυσικό σύμμαχο όλων μας στην προσπάθεια της χώρας να αναδείξουμε την ελκυστικότητά της και να την καθιερώσουμε σε έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς διεθνώς. Η συνεργασία μας βασίζεται στο ότι κατανοούμε όλοι πόσο σημαντικό είναι να επικοινωνούμε συντονισμένα, δυνατά το σωστό μήνυμα κάθε φορά. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των παραδοσιακών τουριστικών προορισμών για το ενδιαφέρον και την τελική επιλογή των επισκεπτών έχει ήδη ξεκινήσει και είναι έντονος. Αν και οι προϋποθέσεις για την επανεκκίνηση του ταξιδιού λειτουργήσουν υπέρ μας, θεωρούμε κι εμείς ότι θα μπορέσουμε να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος και να χτίσουμε πάνω στη φετινή χρονιά», υπογράμμισε η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, Μαρίνα Σπυριδάκη.
Έχουμε κάνει προσαρμογές στο δίκτυο προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του ταξιδιώτη που θέλει να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του και να απολαύσει τον ήλιο, τη ζέστη, την ξεγνοιασιά. Η καμπάνια μιλάει στο δυνητικό επισκέπτη και του δίνει μία υπόσχεση που μπορεί να κάνει πράξη και να τον πείσει τελικά να επιλέξει την Ελλάδα. Γνωρίζουμε όλοι ότι τουλάχιστον η πρώτη περίοδος θα κριθεί στους last moments επισκέπτες, γι’ αυτό και η καμπάνια έχει τη δυναμική να ανταποκριθεί σε αυτό. Η καμπάνια “τρέχει” ήδη δύο εβδομάδες και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά, είναι πολύ ενθαρρυντικά», είπε η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean.
Στόχος
Η ίδια τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει στις κρατήσεις και target-άρει εκείνους που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για Ελλάδα και για άλλους προορισμούς. «Είναι μία δυναμική καμπάνια που έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στις συνθήκες. Θα είναι μία καμπάνια που θα τρέξει όλο τον χρόνο. Πέρα από last minute κρατήσεις, θα μετατοπιστεί στη δυναμικότητα των city break προορισμών», είπε μεταξύ άλλων.
«Εμείς έχουμε ένα πολύ συγκεκριμένο στρατηγικό πλάνο προβολής. Η συνεργασία έρχεται να κουμπώσει σε αυτό το πλαίσιο. Θεωρούμε ότι το απρογραμμάτιστο ταξίδι θα επικρατήσει, οι last minute κρατήσεις εξυπηρετούνται πολύ από αυτή την καμπάνια. Πηγαίνουμε σε καμπάνιες μακροπρόθεσμες και η συγκεκριμένη θα κρατήσει 9 μήνες και μπορούμε να επιλέγουμε συγκεκριμένες χώρες και να έχουμε ευελιξία και προσαρμοστικότητα για το πού επενδύουμε. Αυτή η καμπάνια θα πάει πολύ καλά θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα φυσικά με τα σκαμπανεβάσματα που υπάρχουν ήδη», τόνισε ο Δ. Φραγκάκης. Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ επεσήμανε ότι θα επενδυθούν το 2021 περισσότερα από 22 εκατ. ευρώ, το 50% σε συνδιαφήμιση και το άλλο 50% στην καθαρή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. «Είναι πολύ μεγάλο στοίχημα για εμάς αυτή η σεζόν», υπογράμμισε. Εκτίμησε δε ότι το 2021 θα είναι μία πολύ καλύτερη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό σε σχέση με το 2020.
Η σημασία του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού
Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στην εφαρμογή του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού, το οποίο θα διευκολύνει σημαντικά τα ταξίδια και τις μετακινήσεις εντός της Ε.Ε.
«Είναι πολύ σημαντικό να δούμε πώς θα εξελιχθεί η ιστορία της εφαρμογής του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού. Αυτό θα μας βοηθήσει πάρα πολύ για να μην έχουμε πισωγυρίσματα και να έχουμε μια ομαλή εξέλιξη της σεζόν. Επενδύουμε όλοι και ποντάρουμε πολλά στη σωστή εφαρμογή του, την αποτελεσματική εφαρμογή του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού και φυσικά στην εξέλιξη των εμβολιασμών και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, απ’ όπου περιμένουμε επισκέπτες, και στη δική μας.
Η Aegean συστηματικά τα τελευταία χρόνια επενδύει, διατηρεί για μεγάλο χρονικό διάστημα πτήσεις και εκτός του παραδοσιακού καλοκαιριού. Αυτό είναι κάτι που χρειάζεται και τους υπόλοιπους εταίρους. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η φετινή χρονιά θα έχει μία συνέχεια αργότερα, για Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και, γιατί όχι, Νοέμβριο, αν ο καιρός το ευνοήσει. Εμείς έχουμε την ευελιξία να το κάνουμε. Η καμπάνια απευθύνεται σε 10 χώρες, μεταξύ των οποίων στην Αγγλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ελβετία. Οι πρώτοι που φαίνεται ότι αντιδρούν είναι οι Γερμανοί, οι Άγγλοι και οι Γάλλοι και σιγά-σιγά “ξυπνούν” και οι υπόλοιπες χώρες. Νομίζω ότι θα φανεί και στις κρατήσεις», κατέληξε η Μαρίνα Σπυριδάκη.