O Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), δρομολόγησε διαφημιστικό πρόγραμμα το 2016, το οποίο περιελάμβανε δράσεις προβολής της χώρας σε στοχευμένες αγορές, όπως:
1. Digital (online) πρόγραμμα συνεργασιών με τις πλέον δημοφιλείς ψηφιακές πλατφόρμες, όπως: Google, Instagram, Trip Advisor, Adara, Facebook, Τaboola, Savoteur, Expedia, Burda.Ru, αλλά και τις Yandex στη Ρωσία και Baidu στην Κίνα. Τα διαφημιστικά μηνύματα του ΕΟΤ σε χώρες, όπως Βρετανία, Η.Π.Α., Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ρωσία, χώρες Μέσης Ανατολής ξεπέρασαν τις 600.000.000 εμφανίσεις (impressions) και έφθασαν σε 97.000.000 μοναδικούς χρήστες.
2. Κοινά διαφημιστικά προγράμματα με τους σημαντικότερους tour operators (TUI, Thomas Cook κ.ά.).
3. Προβολή σε στρατηγικά επιλεγμένα Inflight περιοδικά μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, όπως: United Airlines, Delta Airlines, Aeroflot, Lufthansa, Swiss Airlines, easyJet.
4. Διαδικτυακή καμπάνια «Now is the time» για την προσέλκυση τουριστών της «τελευταίας στιγμής» (last minute campaign).
5. Διαφημιστική καμπάνια με τη Ryanair από τέλος Σεπτεμβρίου μέχρι μέσα Νοεμβρίου σε Βρετανία, Γερμανία και Πολωνία, για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ενδυνάμωση του τουρισμού πόλεων (city breaks).
6. Εκδόσεις εντύπων, ειδικών οδηγών σε επτά γλώσσες τόσο από την Κεντρική Υπηρεσία όσο και από τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού και προωθητικού υλικού εκθέσεων και εκδηλώσεων.
7. Συμμετοχή σε 34 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις συνολικού προϋπολογισμού περίπου 5.800.000 ευρώ, μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά και εκθέσεων θεματικού τουρισμού.
8. Οργάνωση 252 ταξιδιών εξοικείωσης (fam, press και blogger trips) – για πρώτη φορά στην ιστορία σχεδόν μια για κάθε ημέρα του χρόνου. Από αυτά, 41 ταξίδια (περίπου 20%) αφορούσαν στα νησιά που δέχθηκαν τις μεγαλύτερες μεταναστευτικές ροές όπως Λέσβος, Χίος, Σάμος, Λέρος, Κως.
Πηγή : www.e-travelnews.gr