Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το χάος του Schiphol πέρυσι με τις αποσκευές, επέστρεψε και αυτό το καλοκαίρι.
Χιλιάδες αποσκευές παραμένουν κολλημένες εδώ και έξι ημέρες στο βασικό κόμβο της Ολλανδίας μετά από δυσλειτουργία στο σύστημα.

Το περιστατικό επηρέασε κυρίως επιβάτες με ανταπόκριση πτήσεων αεροδρόμιο του Άμστερνταμ, αλλά και πολλούς επιβάτες των οποίων τα ταξίδια ξεκίνησαν από το Schiphol, το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αδιευκρίνιστες οι ευθύνες μία εβδομάδα αργότερα

Οι αεροπορικές εταιρείες λένε ότι ευθύνεται το Schiphol και το αεροδρόμιο υποστηρίζει ότι εναπόκειται στους αερομεταφορείς και στις εταιρείες διαχείρισης αποσκευών να επιλύσουν το πρόβλημα.

Χιλιάδες επιβάτες εξακολουθούσαν να αγωνίζονται από την περασμένη Τετάρτη να πείσουν τις αεροπορικές εταιρείες να τους παραδώσουν τις αποσκευές τους αυτή την εβδομάδα.

Η Transavia επιβεβαίωσε ότι πολλές από τις πτήσεις της που αναχώρησαν στις 28 Ιουνίου έφυγαν χωρίς αποσκευές στο αεροσκάφος του.

Παρόλο που ο αερομεταφορέας δεν ήταν σε θέση να πει τον ακριβή αριθμό των επιβατών που ταλαιπωρούνται και το σύνολο των αποσκευών που έλειπαν, είπε ότι αφορούσε «πολλαπλές πτήσεις» και το θέμα γρήγορα συσσωρεύτηκε.

Οι επιβάτες που ταξίδευαν με την KLMπου ανήκει στην ίδια μητρική εταιρεία με την Transavia- και την αεροπορική εταιρεία συνεργάτη της Delta, επηρεάστηκαν επίσης σοβαρά.

Εκπρόσωπος του Schiphol αμφισβήτησε ευθέως ότι ευθύνεται το αεροδρόμιο υπογραμμίζοντας ότι «όλες οι εταιρείες διακίνησης αποσκευών έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις τοποθεσίες αποθήκευσης».

Ο αερολιμένας ενημέρωσε τους επηρεαζόμενους επιβάτες ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με τις αεροπορικές τους εταιρείες για να επιλύσουν το πρόβλημα.

Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Transavia έριξε την ευθύνη στο αεροδρόμιο, το οποίο αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις ελλείψεις προσωπικού διαχείρισης αποσκευών πάνω από ένα χρόνο.

«Εξαρτόμαστε από το πόσο γρήγορα ο Schiphol μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Transavia.

Τα χρόνια δεινά του Schiphol με τις αποσκευές

Το Schiphol είχε παρόμοιο πρόβλημα το περασμένο καλοκαίρι, λόγω υποστελέχωσης στις εταιρείες διακίνησης αποσκευών και έλλειψης προσωπικού ασφαλείας.

Στο αποκορύφωμα για τις καλοκαιρινές διακοπές τον Ιούλιο του 2022, υπήρχαν 10.000 αποσκευές κολλημένες στο αεροδρόμιο και χρειάστηκε πάνω από ένας μήνας για να διορθωθεί το πρόβλημα.

Ωστόσο «κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια» με τα δεινά του Schiphol στις αποσκευές. Τον Ιούλιο του 2019, μια δυσλειτουργία του συστήματος άφησε στο αεροδρόμιο χιλιάδες αποσκευές.
Πρόβλημα υπήρξε και τον Αύγουστο του 2016 μετά από βλάβη του συστήματος αποσκευών που επηρέασε τους επιβάτες της KLM και της Delta.