Σημαντική άνοδο κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού ομίλου στην Ευρώπη, TUI Group, για το γ΄τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα του TUI από το Ηνωμένο Βασίλειο έχει πωληθεί κατά 90% για τη σεζόν, με τις κρατήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 5% από τον Μάιο.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι επίσης η πιο προχωρημένη σε κρατήσεις από τις κύριες αγορές προέλευσης του ομίλου για τον ερχόμενο χειμώνα με 32% πωλήσεις.

Η ενημέρωση ήρθε καθώς ο όμιλος TUI Group ανέφερε ισχυρή ζήτηση σε όλους τους προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με την Ισπανία, την Ελλάδα και την Τουρκία να είναι οι πιο δημοφιλείς.

Η άνοδος υποστηρίχθηκε από τον υψηλότερο όγκο σε βελτιωμένες τιμές, με τις συνολικές κρατήσεις για το καλοκαίρι να αυξάνονται κατά 6% και τις μέσες τιμές να αυξάνονται κατά 3%.

Ο συνολικός αριθμός των επιβατών ενισχύθηκε κατά 4% το τελευταίο τρίμηνο σε 5,8 εκατ, με τον μέσο συντελεστή πληρότητας να αυξάνεται κατά 1% ποσοστιαία μονάδα στο 94%.

Βάσει των επιδόσεων ρεκόρ στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού του έτους ο όμιλος επιβεβαίωσε τις προβλέψεις για ενίσχυση των ετήσιων κερδών του κατά 25% από 977 εκατ. ευρώ, .

Τα έσοδα για τους τρεις τελευταίους μήνες αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση σε 5,8 δισ. ευρώ, με αποτέλεσμα τη «σημαντική βελτίωση» των υποκείμενων κερδών σε ετήσια βάση κατά 62,4 εκατ. ευρώ σε 231,9 εκατ. ευρώ.

Η βόρεια περιοχή του TUI, που περιλαμβάνει το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία μαζί με τη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Φινλανδία και τη Δανία, κατέγραψε κέρδη 14 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.

Το ρεκόρ εσόδων του ομίλου κατά το τρίτο τρίμηνο και η όγδοη συνεχόμενη τρίμηνη περίοδος με διψήφια αύξηση των υποκείμενων κερδών αποδόθηκε στον συνεχιζόμενο μετασχηματισμό της επιχείρησης.

Ο TUI είδε ισχυρή ζήτηση για κρουαζιέρες κατά το τρίμηνο με τα κέρδη να αυξάνονται σε 91 εκατ. ευρώ από 64 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς οι μέσοι ναύλοι αυξήθηκαν κατά 7%.

Ανταποκρίθηκε, επίσης, γρήγορα στην αφερεγγυότητα της γερμανικής ανταγωνίστριας FTI προσθέτοντας χωρητικότητα την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής σε βασικούς προορισμούς όπως η Τουρκία, η Ελλάδα, οι Βαλεαρίδες και τα Κανάρια νησιά και η Αίγυπτος.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Sebastian Ebel, δήλωσε: «Σε ένα περιβάλλον αγοράς που παραμένει δύσκολο, η απόδοση αποδεικνύει τη δύναμη και τη μελλοντική βιωσιμότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου.

Αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα και πραγματοποιούμε όσα έχουμε ανακοινώσει. Είμαστε ένας τουριστικός όμιλος με ισχυρές εταιρείες και εμπορικά σήματα στα ξενοδοχεία και την κρουαζιέρα. Οι ταξιδιωτικοί μας πράκτορες με τα δικά τους ταξιδιωτικά γραφεία παρέχουν πρόσβαση σε 19 εκατ. πελάτες.

Με την επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, αυξάνουμε την πελατειακή μας βάση και θέλουμε να ανοίξουμε νέες αγορές στην Ασία και την Αμερική.

Η Tui επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της και ως εκ τούτου εξαρτάται λιγότερο από τις περιόδους διακοπών στη βόρεια, δυτική και κεντρική Ευρώπη».