Την έναρξη μιας επανασχεδιασμένης εμπειρίας ψηφιακής κράτησης για τους επισκέπτες της ανακοίνωσε η IHG Hotels & Resorts.

Αξιοποιώντας τη δύναμη των πλατφορμών που βασίζονται σε cloud, η IHG μεταμορφώνει τον κλάδο της φιλοξενίας παρέχοντας έναν πιο έξυπνο, ευκολότερο και ταχύτερο τρόπο για τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση και να εξατομικεύσουν τη διαμονή τους.

Κράτηση δωματίου με μεμονωμένα χαρακτηριστικά

Η βελτιωμένη εμπειρία κράτησης δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να επιλέξουν μεμονωμένα χαρακτηριστικά δωματίου, όπως έναν ψηλότερο όροφο ή ένα δωμάτιο με θέα.

Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να εξατομικεύσουν τη διαμονή τους με διάφορες βελτιώσεις, όπως πόντους μπόνους που πληρούν τις προϋποθέσεις για το IHG One Rewards, πιστώσεις τροφίμων & ποτών, πρόσβαση στο lounge, ειδικές ανέσεις καλωσορίσματος στο δωμάτιο ή προπληρωμένο χώρο στάθμευσης.

  • Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα για τους επισκέπτες να επιλέξουν τα χαρακτηριστικά δωματίου.
  • Πάνω από 100 θα έχουν βελτιωμένες κρατήσεις διαμονής μέχρι το τέλος του 2023.

Περισσότερα έσοδα για τα ξενοδοχεία

Και οι επισκέπτες δεν είναι οι μόνοι που βλέπουν αξία από την προσαρμογή διαμονής. Κατά μέσο όρο, όταν ένας επισκέπτης αγοράζει ένα χαρακτηριστικό για τη διαμονή του, τα ξενοδοχεία βλέπουν πρόσθετα έσοδα 22 δολάρια ανά διανυκτέρευση για αυτήν την κράτηση.

Μάλιστα, οι επωνυμίες Luxury & Lifestyle καταγράφουν έως και 41 δολάρια επιπλέον έσοδα ανά διανυκτέρευση για αυτές τις κρατήσεις.