Το μέλλον των τουριστικών επιχειρήσεων και την επίδραση της τεχνολογίας συζήτησαν οι εμπειρογνώμονες που συμμετείχαν στην διεθνή έκθεση Arabian Travel Market (ATM 2019) που διανύει την τελευταία της μέρα στο Ντουμπάι.

H τεχνολογία μπορεί να απογειώσει το μέλλον των τουριστικών επιχειρήσεων αποτελώντας σημαντικό σύμμαχο, σύμφωνα με τους ειδικούς, οι οποίοι έδωσαν έμφαση σε τέσσερα σημεία.

  • Οι εταιρείες που αγκαλιάζουν την καινοτομία θα βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση στην πώληση ταξιδιών.
  • Αναγκαία προϋπόθεση είναι η ισορροπημένη σχέση ανθρώπινης διάδρασης και υψηλής τεχνολογίας.
  • Μέχρι το 2020 θα έχουν πωληθεί πάνω από 66.000 ρομπότ.
  • Τα 3/4 όλων των χειρωνακτικών δραστηριοτήτων στον κλάδο της φιλοξενίας μπορούν μελλοντικά να αυτοματοποιηθούν.

Ήδη οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας και τα “τσατμποτ” που απαντούν αυτόματα στις απαντήσεις των πελατών διευκολύνουν σημαντικά τους επιχειρηματίες τουρισμού, χαράσσοντας το δρόμο για ακόμη μεγαλύτερες εξελίξεις.

Ο Charbel Sarkis, Περιφερειακός Διευθυντής Τουρισμού και Φιλοξενίας, Λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου – MENA, Google, δήλωσε πως η χρήση τεχνολογίας μπορεί να προβλέψει τα ειδικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του καθενός, δημιουργώντας για εκείνον το ιδανικό πλάνο ταξιδιού.

Παράλληλα, καινοτομίες όπως το Ίντερνετ των πραγμάτων (Ίντερνετ των πραγμάτων) θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αύξηση της αποδοτικότητας σε τομείς όπως η αεροπορία, εξοικονομώντας μέχρι 250 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με έρευνα της Colliers για λογαριασμό της έκθεσης.

Τέλος, όλοι όσοι συμμετείχαν στο πάνελ της συζήτησης συμφώνησαν πως η ανθρώπινη αλληλεπίδραση και η επιμόρφωση όσων ασχολούνται με τον τουρισμό για τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις είναι το σημαντικότερο βήμα για μια επιτυχημένη πορεία προς τη νέα σύγχρονη εποχή.