Ισχυρή αύξηση της εγχώριας ζήτησης για κρουαζιέρες καταγράφει η American Cruise Lines, με τους ταξιδιώτες να δείχνουν έμπρακτα την υποστήριξή τους σε όλες τις αμερικανικές επιχειρήσεις.

Η American Cruise Lines επεσήμανε ότι οι κρατήσεις για τη σεζόν του 2021 είναι «πολυάριθμες, με τον αριθμό επιβατών να παρουσιάζει άνοδο 25% σε σχέση με τον ίδιο χρόνο πέρυσι». Μάλιστα, η αμερικανικών συμφερόντων εταιρεία παρουσίασε τον σχεδιασμό της για το 2022 και το 2023 και τόνισε ότι το επιθετικό πρόγραμμα κατασκευής των πλοίων της παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος.

Ευέλικτοι όροι

Μάλιστα, η εταιρεία προσφέρει επίσης ένα νέο πρόγραμμα , το Cruise With Comfort, που επιτρέπει στους επιβάτες με κρατήσεις για κρουαζιέρες έως τις 31 Αυγούστου 2020, να ακυρώσουν για οποιονδήποτε λόγο έως και 24 ώρες πριν από την έναρξη των πακέτων κρουαζιέρας τους. Έτσι, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν είτε επιστροφή όλου του ποσού είτε ένα κουπόνι αξίας 125% του ποσού που πλήρωσαν για να προγραμματίσουν μια μελλοντική κρουαζιέρα.

Με έδρα στο Γκίλφορντ του Κοννέκτικατ, η American Cruise Lines διαθέτει στόλο 12 κρουαζιερόπλοιων, τα οποία έχουν χωρητικότητα 100 έως 200 επιβατών και κάνουν 35 δρομολόγια σε 28 πολιτείες.

«Η American Cruise Lines έχει δείξει πραγματικά τον δρόμο για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ΗΠΑ σε δραστηριότητες που ενέχουν περιπέτεια», δήλωσε η Susan Shultz-Gelino, αντιπρόεδρος των εμπορικών σχέσεων της εταιρείας. «Κατασκευάζουμε νέου στυλ μικρά πλοία για να ταιριάζουν σε κάθε γούστο και συνεχίζουμε να επεκτείνουμε την τεράστια συλλογή μας από επιμελημένα δρομολόγια. Οι επιλογές είναι ατελείωτες».

Στα τέλη του 2019, η εταιρεία επανέφερε επίσης την καμπάνια Cruise Close to Home, η οποία πιθανώς ανταποκρίνεται ακόμη περισσότερο σήμερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού.

«Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν και αρχίζουν να σχεδιάζουν εμπειρίες για φέτος και για το επόμενο έτος. Ο σύγχρονος στόλος της εταιρείας, τα μοναδικά δρομολόγια και ο μικρός αριθμός των επιβατών, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε εκπληκτικές επιλογές εντός των ΗΠΑ, καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά», δήλωσε ο David Luxeder, διευθυντής μάρκετινγκ για την American