Με την αναταραχή της τουριστικής αγοράς, οι διαχειριστές εσόδων χρειάζονται βοήθεια περισσότερο από ποτέ για τις στρατηγικές διαχείρισης εσόδων τους χωρίς να επιλέγουν μεγάλες εκπτώσεις για την εξασφάλιση κρατήσεων.

Το νέο σύστημα διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων (RMS), που παρουσίασε η Beonprice ενσωματώνει τις τάσεις των καταναλωτών, καθώς και πληροφορίες για τη ζήτηση προορισμού για τη βελτιστοποίηση των τιμών διανομής στην επιστροφή των κρατήσεων μετά το Covid-19.

Το “έξυπνο” σύστημα λαμβάνει αποφάσεις βάσει δεδομένων όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα.
Η εταιρεία ενσωματώνει τώρα δεδομένα που θα επιτρέπουν στους διαχειριστές εσόδων να υπολογίζουν και να βελτιστοποιούν τα ποσοστά όπου τα ιστορικά δεδομένα έχουν καταστεί άνευ αντικειμένου.

Το σύστημα διαχείρισης εσόδων ενσωματώνει πληροφορίες δεδομένων πτήσεων, διαδικτυακών αναζητήσεων για ταξίδια και καταλύματα, ζήτηση προορισμού και δεδομένα συγκριτικής αξιολόγησης.

“Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τη βελτιστοποίηση της κερδοφορίας για τους πελάτες μας, δήλωσε ο επικεφαλής της τεχνολογίας της Beonprice Εμίλιο Γκαλάν
εξετάζοντας προσεκτικά τα στοιχεία που θα αντικαταστήσουν την εξάρτηση από ιστορικά δεδομένα”.

Οι μοναδικοί αλγόριθμοι Beonprice βασίζονται σε έναν δείκτη ποιότητας ξενοδοχείου (HQI), έναν πρωτοποριακό δείκτη για την αγορά φιλοξενίας που μετρά τη συνολική ποιότητα ενός ξενοδοχείου και την διαδικτυακή φήμη, επιτρέποντας στους ξενοδόχους να γνωρίζουν καλύτερα την ανταγωνιστική τους θέση και την ελαστικότητα των τιμών ζήτησης ώστε να εξαγάγουν μεγαλύτερη αξία.