της Εύας Οικονομάκη

Δεκαέξι ξενοδοχεία συνολικά κάτω από την ομπρέλα του φιλοδοξεί να εντάξει ο γαλλικός όμιλος Accor το επόμενο χρονικό διάστημα, ενισχύοντας την παρουσία του στην Ελλάδα.

Σήμερα, 8 πολυτελείς μονάδες στην Ελλάδα φέρουν ένα από τα brands του ξενοδοχειακού ομίλου, αριθμός που διπλασιάστηκε μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

«Αυτή τη στιγμή οι επενδύσεις της Accor στην Ελλάδα βρίσκονται σε αρχικό στάδιο», τόνισε στο πλαίσιο του 7ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, ο Frank Reul, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Accor Eco – Midscale & Premium Brands σε Ανατολική Ευρώπη, Βαλκάνια, Ιταλία και Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα βρίθει ευκαιριών για τον ξενοδοχειακό κολοσσό.

Μάλιστα, από τις αρχές Νοεμβρίου, οι επιτελείς του γαλλικού ομίλου έχουν θέσει στο ραντάρ τους τα νησιά καθώς και την Αθήνα, αναζητώντας τις κατάλληλες ευκαιρίες για διεύρυνση των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα. «Η ανάπτυξη θα γίνει μόνο με τοπικούς συνεργάτες… Αναζητούμε τον κατάλληλο εταίρο, τη σωστή τοποθεσία και το σωστό προϊόν για να βεβαιωθούμε ότι μπορεί να λειτουργήσει βιώσιμα, καθώς αυτό είναι το κλειδί για το πώς οραματιζόμαστε την ανάπτυξη της εταιρείας. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε κορυφαίο παίκτη στην Ελλάδα όπως και παντού στην Ευρώπη», είπε. Επιπλέον, τόνισε πως η Accor ενδιαφέρεται να επενδύσει σε ακίνητα που βρίσκονται σε “άγνωστους” προορισμούς που απέχουν από την πεπατημένη. «Οσο βλέπουμε αξία για τον ιδιοκτήτη, δεν φοβόμαστε να πάμε πουθενά», είπε.

Η Αθήνα

Αναφερόμενος, δε, στις προοπτικές της Αθήνας ως προορισμού, ο Frank Reul είπε ότι η αθηναϊκή πρωτεύουσα είναι καλά τοποθετημένη για το μέλλον, ειδικά στην αγορά αναψυχής. «Νομίζω ότι η Αθήνα έχει τεράστιες δυνατότητες», είπε, προσθέτοντας ότι η ελληνική πρωτεύουσα δύναται να αποκτήσει ηγετική θέση στην Ευρώπη.

Μίλησε, δε, και για τις επιδόσεις που έχει καταγράψει τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα: «Η Ελλάδα καταγράφει πολύ καλές επιδόσεις και όχι σε επίπεδο εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο και μέση τιμής δωματίου. Από το 2019 η χώρα κέρδισε μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με αντιπάλους της διεθνώς, κάτι που είναι εντυπωσιακό… Η Ελλάδα ακολουθεί την Τουρκία και την Πορτογαλία, αλλά βρίσκεται μπροστά από πολλές άλλες χώρες».

Το προφίλ

H Αccor δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 110 χώρες, έχοντας αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο 5.500 ξενοδοχειακών μονάδων και 10.000 F&B venues, εγκαταστάσεις ευεξίας ή ευέλικτους χώρους εργασίας. Ο γαλλικός όμιλος διαθέτει ένα portfolio με πάνω από 40 ξενοδοχειακά brands, από luxury μέχρι economy. Η Accor, η οποία ιδρύθηκε το 1967, εδρεύει στη Γαλλία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris και στην αγορά OTC στις Ηνωμένες Πολιτείες.