Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το αεροδρόμιο Schiphol αποφάσισε να επεκτείνει το πρόγραμμα αποζημίωσης για τους ταξιδιώτες που έχασαν πτήσεις τους τελευταίους μήνες, λόγω μεγάλου χρόνου αναμονής ως αποτέλεσμα της έλλειψης προσωπικού ασφαλείας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ, το καθεστώς αποζημίωσης ισχύει για την περίοδο από τις 12 Αυγούστου έως τις 31 Οκτωβρίου.

«Το Schiphol το κάνει αυτό επειδή οι ουρές ήταν ακόμη πολύ μεγάλες κάποιες ημέρες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου λόγω έλλειψης προσωπικού ασφαλείας.
Κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών διακοπών, οι χρόνοι αναμονής για τον έλεγχο ασφαλείας ήταν περιορισμένοι», αναφέρει στην ανακοίνωση του ο αερολιμένας.

Οι ταξιδιώτες που πραγματοποίησαν έξοδα σε αυτό το διάστημα μπορούν να υποβάλουν αίτηση αποζημίωσης στο αεροδρόμιο μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.

Το αεροδρόμιο ξεκίνησε τη λειτουργία του προγράμματος αποζημίωσης το περασμένο καλοκαίρι για ακυρωμένες πτήσεις μέχρι τις 11 Αυγούστου.
Ωστόσο, λόγω συνεχών διακοπών και ακυρώσεων πτήσεων, το αεροδρόμιο το είχε παρατείνει μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.