follifollie

Επενδύσεις στο travel retail σχεδιάζει να πραγματοποιήσει η Folli Follie, εκμεταλλευόμενη την ισχυρή τουριστική κίνηση στην Ελλάδα η οποία εκτιμάται ότι καταγράψει ιστορικό ρεκόρ τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν.

Ο τουρισμός θεωρείται δυνατό χαρτί για τον όμιλο Folli Follie και εντός Ελλάδος. Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος θεωρεί ότι το βασικό θετικό στοιχείο στην ελληνική οικονομία το τελευταίο διάστημα είναι η αύξηση του τουρισμού και η έλευση τουριστών εκτός Ευρώπης, οι οποίοι θα ξοδεύουν περισσότερα ενισχύοντας το λιανεμπόριο στα είδη προσιτής -και όχι μόνο- πολυτέλειας, όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Η διοίκηση της FF Group βλέπει ότι πλέον από τα τουριστικά πακέτα των 600 ευρώ που πουλούσε μέχρι σήμερα η Ελλάδα κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά, υπάρχει σταθερή αύξηση των τουριστών από Ρωσία, Μέση Ανατολή, Τουρκία και Κίνα, οι οποίοι συνδυάζουν τουρισμό με ψώνια σε πολυκαταστήματα αλλά και γνωστές φίρμες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, όπως η Juicy Couture, Νike κα.

sofokleousin