
Η επιλογή του κατάλληλου κεντρικού ομιλητή για την επόμενη διάσκεψη, συνάντηση ή εκδήλωση είναι πολύ σημαντική για ένα γεγονός που θέλετε να μείνει αξέχαστο. Λάβετε υπόψη ότι ένας κύριος ομιλητής, όσο γνωστός και να είναι μπορεί να μην είναι αρκετό για να εμπνεύσει τους συμμετέχοντες στη συνάντηση.
Η έρευνα που διεξήγαγε ο Imago Venues μέτρησε κατά πόσον η βιομηχανία συναντήσεων κάνει αρκετά για να εμπνεύσει τους αυριανούς ηγέτες επιχειρήσεων και διεξήχθη σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Loughborough και τη The Right Solution. Μία από τις βασικές ερωτήσεις που τέθηκαν από τους εκπροσώπους και τους διοργανωτές ήταν να προσδιορίσουν το χαρακτηριστικό που κάνει έναν εμπνευσμένο ομιλητή και οι ερωτηθέντες ήταν ομόφωνοι σε ό,τι έχει σημασία για αυτούς.
Το πάθος και ο ενθουσιασμός βγήκαν στην κορυφή της λίστας με το 98% των διοργανωτών, το 98% των αντιπροσώπων και το 93% των μαθητών δηλώνοντας ότι αυτό ήταν αυτό που αναζητούσαν σε έναν ομιλητή. Ακολούθησε η σχέση και η αλληλεπίδρασή τους με το κοινό, την καινοτομία και τις νέες ιδέες, τη συνάφεια και την αφήγηση. Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι ήταν σημαντικό ο ομιλητής να έχει τη δυνατότητα να επικεντρωθεί σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία και να κρατήσει τις συνεδρίες σύντομες και ουσιαστικές.
Απαντήσεις από τους συμμετέχοντες στις συναντήσεις.
“Αν δείτε το συναίσθημα του ομιλητή και την ειλικρίνεια σε αυτό που λένε τότε γίνεται πιο πιστευτή”.
“Οι εμπνευσμένοι ομιλητές είναι δύσκολο να έρθουν κοντά. Σε 20 χρόνια, μπορώ να υπολογίζω στο ένα χέρι τον αριθμό των εμπνευσμένων ηγετών που έχω συναντήσει”
“Όταν μιλούσε, θα μπορούσατε να ακούσετε κυριολεκτικά μια καρφίτσα να πέφτει. Όλοι ήταν αποστομωμένοι – πολύ συγκινητικός και είχε ένα πολύ προσωπικό τρόπο. Ήταν ένας από τους καλύτερους ομιλητές. ”
Η Emma Boynton, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ στο Imago Venues, σχολιάζει: “Η επιλογή ενός ομιλητή μπορεί να είναι μία δύσκολη διαδικασία για τους διοργανωτές. Ένα μεγάλο όνομα μπορεί να προσελκύσει τους συμμετέχοντες καθαρά στο προφίλ τους αλλά πρέπει να είναι σε θέση να παραδώσει καλά και να αφήσει εμπνευσμένους αντιπροσώπους και όπως έδειξε η έρευνά μας, οι εκπρόσωποι αναζητούν έναν ομιλητή για να ενισχύσουν το πάθος και τον ενθουσιασμό τους για την καριέρα τους.
“Τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά από έναν ομιλητή είναι η συνοπτική & απλή παράδοση του θέματος, σαφής γλώσσα και μια ευκαιρία επικοινωνίας με το κοινό. Πάρα πολλές φορές οι συναντήσεις και τα γεγονότα έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ενός φημισμένου ομιλητή, αλλά στην πραγματικότητα, δεν ανταποκρίθηκαν στις υψηλές προσδοκίες του κοινού. Υπογραμμίζει τη σημασία που έχει η έρευνα σχετικά με τον ομιλητή, ώστε οι εκπρόσωποι να αισθάνονται αναζωογονημένοι από αυτό που έχουν ακούσει. Είμαστε τυχεροί που μέσω των συνδέσεών μας με το Πανεπιστήμιο του Loughborough μπορούμε να υποστηρίξουμε τους διοργανωτές των εκδηλώσεων στην προσπάθειά τους να κινητοποιήσουν το κοινό και να επιτύχουν τους στόχους τους ».
Ένα αντίγραφο της έρευνας μπορείτε να κατεβάσετε από το http://go.welcometoimago.com/is-the-meetings-industry-doing-enough-to-inspire .