Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι πρώτοι έξι μήνες του Schiphol σηματοδότησαν την αρχή μιας ανάκαμψης για τους επιβάτες, τους εργαζόμενους και τα μελλοντικά σχέδια του αεροδρομίου.
Στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ οι επιβάτες είχαν και πάλι μια καλή ταξιδιωτική εμπειρία. Η Schiphol εντατικοποίησε τις πρωτοβουλίες της για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
«Πρώτα και κύρια, εστίαση μας ήταν να προσφέρουμε στους επιβάτες ένα ευχάριστο ταξίδι και πάλι κατά την περίοδο των διακοπών, σχολίασε ο Ruud Sondag, διευθύνων σύμβουλος του.
Νομίζω ότι προς το παρόν είναι δίκαιο να πούμε ότι το πετύχαμε και όλοι στο Schiphol μπορούν να είναι περήφανοι για αυτό».
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, το αεροδρόμιο δυσκολεύτηκε να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση λόγω έλλειψης προσωπικού. Για τον λόγο αυτό, επέβαλλε ημερήσιο ανώτατο όριο επιβατών μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από άλλους μεγάλους κόμβους στην Ευρώπη.
Ο βασικός κόμβος στην Ολλανδία, κατέγραψε αύξηση 20,5% στον αριθμό των επιβατών το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Η κίνηση έφτασε τους 28,7 εκατομμύρια επιβάτες, σε σύγκριση με 23,8 εκατομμύρια ταξιδιώτες την ίδια περίοδο του 2022. Ωστόσο, παραμένει πολύ πίσω από τους 34,5 εκατομμύρια επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Ο αριθμός των πτήσεων είναι 15% χαμηλότερος τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους.
Ο συνολικός αριθμός επιβατών στα αεροδρόμια του Royal Schiphol Group στις Κάτω Χώρες αυξήθηκε κατά 22% σε 33,2 εκατομμύρια.
Υψηλές επιδόσεις το 2023
Ο Royal Schiphol Group αναμένει την επιβατική κίνηση το 2023 μεταξύ 60 και 64 εκατομμυρίων, από 52,5 εκατομμύρια επιβάτες το 2022, αλλά εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη σε σχέση με τον αριθμό των 71,7 εκατομμυρίων ταξιδιωτών του 2019.
Ο Όμιλος σημείωσε αύξηση εσόδων 28% στα 854 εκατ. ευρώ για το εξάμηνο, με καθαρά κέρδη 44 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με ζημία 29 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Όπως υπογράμμισε οι αεροπορικές δραστηριότητες του παρέμειναν ζημιογόνες λόγω του «υψηλού επιπέδου λειτουργικού κόστους».