Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με τη σταθερή ανάκαμψη στον τουρισμό τα bleisure ταξίδια -γνωστά ως μικτά ταξίδια επαγγελματικά και αναψυχής- κερδίζουν ξανά δημοτικότητα, σύμφωνα με έκθεση της HVS.

Πριν από την πανδημία, το bleisure ήταν η top τάση για τους Millennials. Ωστόσο, καθώς οι ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας και η εξ αποστάσεως εργασία έχουν κερδίσει έλξη, η τάση είναι πλέον αποδεκτή σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και μεταξύ των επαγγελματιών από διάφορους κλάδους.

Ως αποτέλεσμα, η παγκόσμια αγορά τουρισμού ψυχαγωγίας, η οποία αντιπροσωπεύει το 30%-35% της παγκόσμιας αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών, αναμένεται να φτάσει τα 497,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2022 και θα αυξηθεί με CAGR 19,5% τα επόμενα δέκα χρόνια.

Tο bleisure είναι ένας συνδυασμός όπου οι ταξιδιώτες παρατείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια κατά μερικές ημέρες για δραστηριότητες τουρισμού αναψυχής.

Οι άνθρωποι δεν βλέπουν πλέον τα επαγγελματικά ταξίδια ως απλή πτήση. Οι περισσότεροι επεκτείνουν τα επαγγελματικά τους ταξίδια για να γνωρίσουν τον προορισμό ή τις κοντινές περιοχές και να αντισταθμίσουν την απώλεια χρόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχοντας μαζί τους στο ταξίδι, οικογένεια ή αγαπημένα πρόσωπα.

Είναι σημαντικό ο ξενοδοχειακός κλάδος, ιδιαίτερα τα παραδοσιακά επαγγελματικά ξενοδοχεία, να αναγνωρίσουν την ευκαιρία και να δημιουργήσουν ειδικά πακέτα και προσφορές.
Να ενσωματώσουν περισσότερα στοιχεία αναψυχής στην εμπειρία για να προσελκύσουν εταιρικούς επισκέπτες που θέλουν να παρατείνουν το ταξίδι τους.

Καθώς η διατήρηση των εργαζομένων και η ευημερία γίνονται κορυφαίες προτεραιότητες, πολλές εταιρείες αναμένεται να βελτιώσουν τις εταιρικές ταξιδιωτικές πολιτικές ενθαρρύνοντας τα ταξίδια αναψυχής στο μέλλον.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να συνεργαστούν με τέτοιους οργανισμούς για να προσφέρουν σε ταξιδιώτες ειδικά πακέτα ψυχαγωγίας με μειωμένες τιμές και άλλα προνόμια, όπως θεραπείες ευεξίας, ειδικές προσφορές για φαγητό, δραστηριότητες φιλικές προς την οικογένεια και τοπικές εμπειρίες.