Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ταχεία επέκταση μαρτυρούν οι κινήσεις που έχει κάνει η ξενοδοχειακή εταιρεία με έδρα το Παρίσι Accor τα τελευταία χρόνια για να αυξήσει το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της. Καθώς και να οργανώσει περαιτέρω τις προσφορές lifestyle της επωνυμίας της.

Για αρκετά χρόνια, η εταιρεία προσθέτει σταθερά στις προσφορές lifestyle. Σήμερα αυτές οι μάρκες αντιπροσωπεύουν σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας αξίας της εταιρείας.

«Φέτος, ανοίξαμε μόλις λιγότερα από 15 ξενοδοχεία σε επωνυμίες lifestyle. Και του χρόνου θα τις διπλασιάσουμε», είπε η Διευθύντρια Ανάπτυξης της Accor Agnès Roquefort.

Δεν ξέρω αν θα τις διπλασιάζουμε κάθε χρόνο, αλλά ναι, ο ρυθμός επιταχύνεται».

Οι τελευταίες συμφωνίες τον Νοέμβριο

Τον Νοέμβριο, η εταιρεία κυκλοφόρησε την τελευταία της επωνυμία Emblems Collection. 
Μια συλλεκτική επωνυμία για πολυτελή ξενοδοχεία στον τρόπο ζωής. Το πρώτο που θα ανοίξει τον Δεκέμβριο του 2022 θα είναι το Guiyang Art Center Hotel στην επαρχία Guizhou της Κίνας.

Επίσης τον περασμένο Νοέμβριο, η Accor και η Development Ventures Group υπέγραψαν συμφωνία για την ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου της πολυτελούς μάρκας Fairmont στο Ορλάντο των ΗΠΑ. Πρόκειται να ανοίξει το 2025 και θα το διαχειρίζεται η Accor.

Αυξάνονται οι επιλογές franchise

Η εταιρεία δεσμεύεται επίσης να αυξήσει τις επιλογές franchise της για τους ιδιοκτήτες.

Ενώ η Accor θα συνεχίσει να προτιμά να διαχειρίζεται ξενοδοχεία πολυτελείας και lifestyle στα πολυτελή τμήματα της, η Agnès Roquefort είπε ότι το 60% της ανάπτυξης της εταιρείας γίνεται με υφιστάμενους συνεργάτες, συχνά για μάρκες μεσαίας κλίμακας.
Όπως η Ibis και η Mercure που είναι κατάλληλα για franchising.

Αν και τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν συχνά στις μάρκες υψηλής ποιότητας της Accor, οι οικονομικές και μεσαίες γνωστές επωνυμίες της, όπως η Ibis, η Novotel και η Mercure αντιπροσωπεύουν το 60% της ανάπτυξης της εταιρείας σε αριθμό δωματίων.
Από την άλλη πλευρά, τα high-end μάρκες της αντιπροσωπεύουν το 60% της ανάπτυξης της εταιρείας σε αξία.