Αυξημένη πληρότητα σε όλες τις κατηγορίες κατέγραψαν τα γαλλικά ξενοδοχεία το Νοέμβριο σύμφωνα με το βαρόμετρο In Extenso Tourism, Culture and Hospitality, – από 4% στην υπερ-οικονομική κατηγορία έως 13% σε πολυτελή καταστήματα.

Τα έσοδα ανά ενοικιαζόμενο δωμάτιο αυξήθηκαν, από 2% στα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας έως 9% στην υπεροικονομική. Μόνο το τμήμα πολυτελείας παρουσιάζει μείωση σχεδόν 6% της μέσης τιμής του. Παράλληλα, στα συγκεντρωτικά στοιχεία για 11 μήνες, ο ρυθμός αύξησης (μέσο εισόδημα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) αυξήθηκε κατά 3 έως 6%.

Πολλές δημόσιες και επαγγελματικές εμπορικές εκθέσεις αύξησαν την τουριστική δραστηριότητα και τη γαλλική ξενοδοχειακή βιομηχανία. Η συνεχιζόμενη προσέλευση και η επιστροφή των ξένων πελατών επιτρέπουν στα παριζιάνικα παλάτια να σημειώνουν στα τέλη Νοεμβρίου ποσοστό κατοχής 67%.

Περιφέρεια

Τα ποσοστά πληρότητας και οι μέσες τιμές αυξήθηκαν, με εξαίρεση τα πολυτελή ξενοδοχεία, τα οποία σημείωσαν μείωση 1% της μέσης τιμής τους. Ωστόσο, τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar) κινήθηκαν ανοδικά σε όλες τις κατηγορίες και κατά τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους, παρά την ελαφρά μείωση των μέσων τιμών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και στην κατηγορία υψηλών προδιαγραφών καθώς και στην οικονομία, της τάξης του 1%.

Η Côte d’Azur σημείωσε πολύ καλά αποτελέσματα αυτό το μήνα, χάρη κυρίως στη συνεχή συμμετοχή ξένων πελατών. Τα ποσοστά απασχόλησης (+ 48% πολυτελείας και + 29% υψηλότερα σε σύγκριση με πέρυσι) και οι μέσες τιμές αυξήθηκαν σε όλες τις κατηγορίες (εκτός από luxury κατηγορία με μέση τιμή κάτω από 5%). Ταυτόχρονα, ο δείκτης RevPars αυξήθηκε σε όλα τα τμήματα, εκτός από την υπεροικονομική ξενοδοχειακή επιχείρηση (μείωση της πληρότητας και μέση τιμή σε σωρευτικούς αριθμούς).

Η γαλλική αγορά κατοικιών αστικού τουρισμού έκλεισε το Νοέμβριο με αυξανόμενους ρυθμούς, στην Île-de-France όπως και στις περιφέρειες. Οι συμμετοχές αυξήθηκαν σε σύγκριση με τη μείωση των μέσων εσόδων. Ωστόσο, τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο συνεχίζουν να αναπτύσσονται σε όλες τις αγορές και τις περιοχές κυρίως λόγω της αύξηση της πληρότητας στα γαλλικά ξενοδοχεία.