Ορισμένες από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες της Ευρώπης κρατούν τα μετρητά των πελατών τους μήνες μετά την ακύρωση των ταξιδιών εξαιτίας του του κορωνοϊού, σύμφωνα με δημοσίευμα του MarketWatch.
Κάτι που αποτελεί άμεση παραβίαση οδηγιών από τις ευρωπαϊκές αρχές. Αρκετοί ταξιδιωτικοί πράκτορες απέτυχαν να επιστρέψουν στους πελάτες τους τα χρήματά τους.
Για παράδειγμα, ο πράκτορας Sunweb είπε στους πελάτες του ότι είναι “οικονομικά ανέφικτο” να κάνει επιστροφές μετρητών.
Ο ταξιδιωτικός πράκτορας πολυτελείας Scott Dunn δήλωσε ότι έχει αντιμετωπίσει καθυστερημένα αιτήματα επιστροφής χρημάτων καθ ‘όλη τη διάρκεια της κρίσης και είπε ότι έχει επιστρέψει εκατομμύρια λίρες σε μετρητά μέχρι στιγμής.
«Αναγνωρίζουμε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει όσο γρήγορα θα γίνονταν σε μια μη παγκόσμια πανδημική κατάσταση», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του Scott Dunn, Sonia Davies στο MarketWatch.
Το Club Med απέτυχε επίσης να πληρώσει ορισμένους πελάτες επιστροφές χρημάτων σε μετρητά. Αν και εκπρόσωπος είπε ότι η εταιρεία σκοπεύει να το πράξει και ότι οι επιστροφές αναβάλλονται από διοικητικές δυσκολίες.
Η Κομισιόν ξεκινά διαδικασίες παραβίασης κατά χωρών που επέτρεψαν αποζημιώσεις σε voucher για ταξίδια που ακυρώθηκαν εξαιτίας κορωνοϊού. Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου επέκρινε επίσης εκείνους που δεν πληρώνουν επιστροφές μετρητών.