Η Ryanair, η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία εξαιρετικά χαμηλού κόστους, έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών για τον Ιούνιο, τα οποία επιβεβαιώνουν την πρωτιά της Ryanair στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.

Κατά τον Ιούνιο του 2012 το 93% των πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας έφτασαν στην ώρα τους (από το σύνολο των 49.000 πτήσεων). Επιπλέον, λιγότεροι από ένας στους χίλιους επιβάτες εξέφρασαν παράπονα για τις υπηρεσίες της Ryanair.

Να σημειωθεί ότι μόνο η Ryanair εγγυάται τις χαμηλότερες τιμές χωρίς τη χρέωση επίναυλου καυσίμων. Επιπλέον, ο αερομεταφορέας λειτουργεί με τον πιο καινούργιο, οικολογικό και καθαρό ευρωπαϊκό στόλο, ενώ θεωρείται η Νο1 έγκαιρη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, ξεπερνώντας από το 2003 και κάθε εβδομάδα την Easyjet στις έγκαιρες αφίξεις και αναχωρήσεις.

Η Ryanair είναι η αγαπημένη αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως, λειτουργώντας πάνω από 1500 πτήσεις χαμηλού ναύλου καθημερινά σε 28 χώρες, συνδέοντας πάνω από 168 προορισμούς. 

Διαθέτει στόλο άνω των 290 αεροσκαφών Boeing 737-800, ο οποίος θα ανανεωθεί τον επόμενο χρόνο με 13 επιπλέον αεροσκάφη. 

Η Ryanair απασχολεί πάνω από 8.500 ανθρώπους και το τρέχον οικονομικό έτος αναμένεται να μεταφέρει πάνω από 80 εκατ. επιβάτες.