Ποσοστό 85% των ταξιδιωτών που έχει ακυρώσει ή επαναπρογραμματίσει το ταξίδια του έλαβε ή αναμένεται να λάβει κάποια μορφή επιστροφής χρημάτων ή πίστωση για μελλοντικά ταξίδια. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα από την ταξιδιωτική εφαρμογή TripScout.

Επιπλέον, το 69% των ταξιδιωτών λένε ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι τοπικές ρυθμιστικές αρχές διευκόλυναν στην κατανόηση των επιπτώσεων του ταξιδιού τους.

Ο Konrad Waliszewski, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TripScout, δήλωσε: “Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι η άποψη των ταξιδιωτών για την αεροπορική βιομηχανία είναι θετική αυτήν τη στιγμή.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι οι ταξιδιώτες είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο που οι αεροπορικές εταιρείες χειρίζονται την πανδημία COVID-19. Ωστόσο, δεν είναι ίδια τα πράγματα για τους παρόχους ταξιδιωτικής ασφάλισης. Εδώ υπάρχει αντίδραση.

Σύμφωνα με την TripScout, οι μοναδικές περιπτώσεις που οδήγησαν στην αποζημίωση ήταν δύο :

  • πολιτικές που επέτρεπαν στους ταξιδιώτες να “ακυρώσουν για οποιοδήποτε λόγο” ή
  • περιπτώσεις που οφείλονταν σε αξιώσεις που δεν σχετίζονταν με το COVID-19.

Η έρευνα της TripScout επίσης διαπιστώνει επίσης ότι :

  • το 77% των ταξιδιωτών έχει ακυρώσει ή αναπρογραμματίσει τα ταξιδιωτικά του σχέδια,
  • το 60% σχεδιάζει να ταξιδέψει το 2020 περίπου όπως είχε αρχικά προβλέψει και
  • το 34% κάνει κράτηση με επιστροφή για μελλοντικές ημερομηνίες.