Οι κρατήσεις της Expedia αυξήθηκαν κατά 15% κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, κυρίως λόγω της αύξησης των HomeAway, Brand Expedia και Hotels.com.
Οι εγχώριες κρατήσεις από τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 10%, ενώ οι διεθνείς κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 25% στα $ 10,6 δις.
Τα έσοδα κατά το πρώτο τρίμηνο έως το τέλος Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 15%.
Αναλυτικά τα έσοδα:
- εγχώρια αυξήθηκαν κατά 8%
- διεθνή έσοδα αυξήθηκαν κατά 23% στα $ 1,2 δις
- από τις πωλήσεις καταλυμάτων (συμπεριλαμβανομένων εσόδων από ξενοδοχεία και κατοικίες) αυξήθηκαν κατά 15%
- από τις πωλήσεις πτήσεων αυξήθηκαν κατά 11% μετά από αύξηση κατά 1% των κρατήσεων και κατά 10% αύξηση της αξίας κάθε εισιτηρίου που πωλήθηκε.
Η Expedia δήλωσε ότι τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ της αυξήθηκαν κατά 19% από ότι ένα χρόνο πριν, οδηγούμενη εν μέρει από τα έξοδα μάρκετινγκ που πραγματοποιούν online και offline για ιστοσελίδες όπως το Trivago, το HomeAway και η Hotels.com.