«Άλλη μια διαφημιστική προβολή της Ζακύνθου σε παγκόσμιο επίπεδο οργάνωσε και υλοποίησε η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου, αφού αυτή τη φορά συνεργάστηκε με την εταιρεία ενεργειακών ποτών «Monster Energy» και δημιουργήθηκε μια πίστα Motorcross στο «Ναυάγιο», όπου ο παγκόσμιος πρωταθλητής, κ. Romain Febvre, έκανε επίδειξη των ικανοτήτων του», αναφέρει ο Δήμος Ζακύνθου.

Ειδικότερα: «Για την εκτέλεση αυτού του πρότζεκτ εργάστηκε μια ομάδα 23 ατόμων που επιφορτίστηκε με την κατασκευή της πίστας, η οποία δημιουργήθηκε μετά από 1.000 ώρες εργασίας και μεταφορά 12 τόνων άμμου, χωρίς να υπάρχει καμία βοήθεια από τεχνητά μέσα.

Ο Romain Febvre είχε κατακτήσει λίγους μήνες πριν το Motorcross των Εθνών με την ομάδα της Γαλλίας και σε δηλώσεις που έκανε μετά το πέρας του διαφημιστικού ανέφερε τα εξής:

«Έχουμε σαν αθλητές συνηθίσει να αγωνιζόμαστε σε όμορφες και ιδιαίτερες πίστες σε όλο τον κόσμο. Τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με την παραλία του «Ναυαγίου» στη Ζάκυνθο. Είναι ένα απίστευτο θέαμα, αφού οδηγείς ανάμεσα σε γαλανά νερά και ένα ναυάγιο πλοίου. Ήταν μια τεράστια πρόκληση για όλους μας, ειδικά όταν έπρεπε να μεταφέρουμε τα πάντα με μικρές βάρκες από την άλλη πλευρά του νησιού».

Αξίζει να αναφερθεί πως το θέμα αυτό είχε συζητηθεί, μετά από αίτημα της Επιτροπής Τουρισμού, στο Δημοτικό Συμβούλιο Ζακύνθου στις 22 Αυγούστου 2017 και εκεί είχε αποφασιστεί ομόφωνα να προχωρήσει το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ, δεδομένου ότι απάντες (συμπολίτευση και αντιπολίτευση) αναγνώρισαν πως η δράση είναι ιδιαίτερα ισχυρή, με εντυπωσιακή προοπτική ανάδειξης της εικόνας της Ζακύνθου και με προοπτική προβολής της Ζακύνθου σε τεραστίων διαστάσεων κοινό, ανυπολόγιστης διαφημιστικής αξίας.

Είναι χαρακτηριστικό πως η προβολή του συγκεκριμένου βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=jjEmFB7zY4o) θα γίνει από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας, τα οποία παρακολουθούν 100 εκατομμύρια τηλεθεατές κατ´ ελάχιστον.

Παράλληλα, θα δημοσιευθούν φωτογραφίες του παγκόσμιου πρωταθλητή από το νησί της Ζακύνθου και το «Ναυάγιο» σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 30 εκατομμύρια ακολούθους!
Εκτός από το πρώτο βίντεο, θα ακολουθήσει κι ένα δεύτερο με τα παρασκήνια των γυρισμάτων, το οποίο θα επικεντρώνεται περισσότερο στην κουλτούρα και στους ανθρώπους της Ζακύνθου, καθώς και στη διαμονή των αθλητών σε αυτό, ως έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.

Κληθείς να σχολιάσει τη νέα διαφημιστική προβολή του νησιού μας, ο Δήμαρχος, κ. Παύλος Κολοκοτσάς, τόνισε τα εξής:

«Συνεχίζουμε άοκνα την προσπάθεια για να γίνει η Ζάκυνθος πιο γνωστή και να προσελκύσουμε περισσότερο ποιοτικό τουρισμό. Και αυτή η δράση παγκόσμιας εμβέλειας δείχνει ξεκάθαρα τον προσανατολισμό μας για ένα βελτιωμένο τουριστικό προϊόν. Τέτοιες εναλλακτικές πρωτοβουλίες μπορούν να μας καταστήσουν παγκόσμιο σημείο αναφοράς. Διαψεύδουμε καθημερινά όσους, για τους δικούς τους λόγους, μεμψιμοιρούν και τα βλέπουν όλα μαύρα και άραχνα. Δεν είμαστε αντίθετοι στην κριτική, όμως όταν αυτή δεν συνοδεύεται με προτάσεις, τότε και ο πιο αδαής αντιλαμβάνεται πλήρως ότι υπάρχουν σκοπιμότητες. Μας κατηγορούν ότι κάνουμε ταξίδια στο εξωτερικό και συμμετέχουμε στις τουριστικές εκθέσεις, όμως αρκετοί δεν βγάζουν άχνα για το γεγονός πως στη Ζάκυνθο καταρρίπτονται τα τελευταία χρόνια όλα τα ρεκόρ αφίξεων. Κάθε χρόνο έρχονται όλο και περισσότεροι. Αυτή είναι μια νίκη. Δεν πτοούμαστε από τα τοξικά σχόλια, συνεχίζουμε τη δουλειά μας προς όφελος των συμπολιτών μας».

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, κ. Αντώνης Νικολουδάκης, ευχαρίστησε την εταιρεία ενεργειακών ποτών «Monster Energy» για την επιλογή της Ζακύνθου και γνωστοποίησε κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες της συμφωνίας:

«Κατ´ αρχήν να πούμε ότι οι τεχνικοί της πίστας ήταν στην παραλία για 4 ημέρες πριν το γύρισμα, ώστε να δώσουν μια συγκεκριμένη μορφή στην άμμο. Δεν χρησιμοποιήθηκαν τεχνητά μέσα. Η διαμόρφωση του χώρου έγινε με χειρωνακτική εργασία, προκειμένου να προφυλαχθεί η παραλία. Παράλληλα, μετά το τέλος των γυρισμάτων η εταιρεία ανέλαβε εξ´ ολοκλήρου το κόστος για τον καθαρισμό της παραλίας και την επιστροφή του τμήματος της ακτής στη φυσική της μορφή. Το τελικό διαφημιστικό σποτ παραχωρήθηκε στο Δήμο με δικαιώματα προβολής και για την αξιοποίηση στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του νησιού μας. Να πω επίσης πως η Monster Energy ανέλαβε και την παροχή χορηγίας ύψους 3.000 ευρώ προς το Δήμο, υπό τη μορφή αγοράς εξοπλισμού για την ενίσχυση και διεύρυνση των υποδομών για τις «Γαλάζιες Σημαίες» καθώς επίσης και την προμήθεια περίφραξης του ναυπηγήματος και πινακίδων σήμανσης στην παραλία του Ναυαγίου. Από την πλευρά μου θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλλαν για την επίτευξη αυτού του σκοπού και ιδιαίτερα τον Δήμαρχο, κ. Παύλο Κολοκοτσά, το Δημοτικό Συμβούλιο που ενέκρινε ομόφωνα τη δράση, τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού και την αρμόδιο υπάλληλο του γραφείου μας, κ. Κάρδαρη. Όλοι μαζί συντονισμένα και με μεθοδικότητα συνεχίζουμε τις ενέργειες για την όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή της Ζακύνθου. Δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για αυτό, αλλά σχέδιο και στρατηγική».

Πηγή : ΕΡΤ