THESSALONIKI, GREECE - JANUARY 7, 2015

«Το όνομα της πόλης υπάρχει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη – αρχίζουμε και δρέπουμεκαρπούς», τόνισε από το βήμα του Δ.Σ ο Κωνσταντίνος Ζέρβας. Στην τοποθέτηση του στην σημερινή συνεδρίαση ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε εκτεταμένα στην ανοδική πορεία του τουρισμού της πόλης παραθέτοντας στοιχεία.

«Ο μέσος όρος παραμονής ενός τουρίστα στη Θεσσαλονίκη το 2019 ήταν 1,2 ημέρες ενώ σήμερα είναι 2,7 ημέρες – ο μέσος τουρίστας στην πόλης μας φέτος καταναλώνει 25% παραπάνω από ό,τι έκανε στο παρελθόν» ανέφερε χαρακτηριστικά ενώ σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του έκανε λόγο για τουλάχιστον 600 νέες κλίνες από νέα ξενοδοχεία που ξεκίνησαν να λειτουργούν ή θα λειτουργήσουν στο άμεσο μέλλον.

«Όλα αυτά δεν οφείλονται σε αυτόματο πιλότο, δεν έγιναν τυχαία αλλά με πολύ μεθοδική προσπάθεια και με μια στοχευμένη και συντονισμένη προβολή της πόλης μας» ανέφερε χαρακτηριστικά. Σημείωσε μάλιστα πως η Θεσσαλονίκη καταλαμβάνει περίοπτη θέση στο διεθνή Τύπο με σειρά εγκωμιαστικών δημοσιευμάτων που την παρουσιάζουν ως πάρα πολύ αξιόλογο προορισμό.

Αυξημένη η κίνηση σε αεροδρόμιο και λιμάνι, ικανοποιητική η πληρότητα των ξενοδοχείων
Σημαντική χαρακτήρισε την άνοδο της κίνησης στο αεροδρόμιο Μακεδονία ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο λιμάνι και την κρουαζιέρα: «πάνω από 60 κρουαζιέρες είναι επιβεβαιωμένες για το 2022, όταν πέρυσι ήταν 16 ενώ το 2019 περίπου 20».

40 άδειες για κινηματογράφηση ταινιών και διαφημιστικών σποτ από τον Δήμο Θεσσαλονίκης

Ένα σημείο με ξεχωριστή σημασία για την αναγνωρισιμότητα και την προβολή της πόλης γνωστοποίησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης: «ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει δώσει 40 άδειες χρήσης δημόσιου χώρου μέσα στο 2022 για κινηματογράφηση ταινιών και διαφημιστικών σποτ. Όλα αυτά προφανώς δεν έγιναν μόνο με την δική μας προσπάθεια. Έχουμε πολλούς εταίρους – τον ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού, τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το filmoffice» τόνισε και συμπλήρωσε «είναι πολλοί που συνέβαλαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι όμως ότι έχουμε αυτά τα αποτελέσματα».

«Κάθε χρόνο θέλουμε οι αριθμοί να βελτιώνονται και η πληρότητα των ξενοδοχείων να είναι αυξημένη για 12 μήνες το χρόνο» επισήμανε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας τονίζοντας πως αυτή η προσπάθεια μαζί με τη βελτίωση των υποδομών, την ολοκλήρωση του μετρό, την αναβάθμιση του δημοσίου χώρου θα οδηγήσει σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.