Το Μάρτιο του 2018, η Singapore Airlines θα ξεκινήσει μια 19-ωρη απευθείας πτήση από τη Σιγκαπούρη στη Νέα Υόρκη, με το νέο Airbus A350-900ULR.

Αυτό είναι τεχνικά εντυπωσιακό, αλλά τι γίνεται όμως με τη μείωση του χρόνου των αεροπορικών ταξιδιών αντί της επέκτασης των ωρών της πτήσης;

Η εμπορική αεροπορία δεν διαθέτει αεροσκάφος ικανό να υπερβεί την ταχύτητα του ήχου μετά την απόσυρση του Concorde το 2003, το οποίο πέταξε το 1969 και μπορούσε να ταξιδέψει με διπλάσια ταχύτητα. Το Concorde ήταν το κορυφαίο επίτευγμα της αεροπορίας, ικανό να πετάξει από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο σε λιγότερο από τρεις ώρες, αλλά ανήκε σταθερά στον 20ο αιώνα. Τώρα ήρθε η ώρα να αναλάβει η τεχνολογία του 21ου αιώνα.

Αρκετά υπερηχητικά αεροσκάφη βρίσκονται υπό σχεδιασμό προκειμένου να πετάξουν πιο γρήγορα από την ταχύτητα του ήχου. “Εξήντα χρόνια μετά την αυγή της εποχής του τζετ, πετάμε ακόμη σε ταχύτητες του 1960”, λέει ο Blake Scholl, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Boom, μιας από τις εταιρείες που σχεδιάζουν ένα υπερηχητικό αεροπλάνο. “Οι σχεδιαστές της Concorde δεν είχαν την τεχνολογία για προσιτές υπερηχητικές μετακινήσεις, αλλά τώρα το κάνουμε.”