Της Σοφίας Γκιαούρη
Ως αποτέλεσμα της κρίσης του κορωνοϊού, τα έσοδα και ο αριθμός των επιβατών που μεταφέρθηκαν από τη Λετονική αεροπορική εταιρεία airBaltic μειώθηκαν σημαντικά και σύμφωνα με τα μη ελεγμένα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για τους πρώτους έξι μήνες του 2020, ο όμιλος υπέστη ζημία 184,8 εκατ. ευρώ.
« Ξεκινήσαμε φέτος σε σταθερή πορεία, συνεχίζοντας την αειφόρο αναπτυξιακή μας πορεία τόσο τον Ιανουάριο όσο και τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, οι επόμενοι μήνες επηρεάστηκαν απο τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία των αερομεταφορών. Αυτό οδήγησε την AirBaltic να αναστείλει πτήσεις για 62 ημέρες και να δει μια σημαντική μείωση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια”, δήλωσε ο Martin Gauss, Διευθύνων Σύμβουλος της airBaltic.
« Για την αντιμετώπιση της κρίσης, μειώσαμε γρήγορα τη χωρητικότητα και το κόστος μας, προσαρμόσαμε το επιχειρηματικό μας σχέδιο Destination 2025 CLEAN καθώς και εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση από τους μετόχους μας. Με αυτό, όταν η αγορά ανακάμψει, θα είμαστε σε εξαιρετική θέση να αναδιοργανώσουμε πλήρως τον αποτελεσματικό στόλο Airbus A220-300 », πρόσθεσε ο Gauss.
Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2020, τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν σε 82,5 εκατομμύρια ευρώ ή 62% λιγότερο από ό, τι κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Ο αριθμός των επιβατών που μεταφέρθηκαν και οι πτήσεις που πραγματοποίησε η αεροπορική εταιρεία μειώθηκαν κατά 64% και 58% αντίστοιχα.