Όπως το μεγαλύτερο μέρος του τομέα της φιλοξενίας και του ταξιδιωτικού κλάδου γενικότερα και η Hilton είχε σημαντικές απώλειες από την πανδημία το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Η εταιρεία ανέφερε καθαρή ζημιά 432 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο και είπε ότι είδε συγκριτικά το RevPAR (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) να μειώνεται 81% από την ίδια περίοδο το 2019.
Το προσαρμοσμένο EBITDA (κέρδη προ τόκων, φόρους, αποσβέσεις και αποσβέσεις) ήταν στα 51 εκατομμύρια δολάρια για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου σε σύγκριση με 618 εκατομμύρια δολάρια κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η πανδημία συνεχίζει να επηρεάζει την επιχείρηση της Hilton. Αλλά η εταιρεία αναφέρει ότι όλες οι μεγάλες περιοχές έχουν δει αυξήσεις στην κατοχή και τον RevPAR από μήνα σε μήνα μετά από το χτύπημα του Απριλίου.
Οι ανακτήσεις του Hilton στις ΗΠΑ και σε Ασία-Ειρηνικό ήταν μεταξύ των φωτεινών σημείων. Με τα επίπεδα πληρότητας να αυξάνονται περίπου 20 εκατοστιαίες μονάδες και 15 εκατοστιαίες μονάδες, αντίστοιχα, από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο.
“Τα αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο αντικατοπτρίζουν τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η επιχείρησή μας ως αποτέλεσμα της πανδημίας, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hilton Christopher Nassetta.
Ωστόσο, καθώς οι περιορισμοί αίρονται και προορισμοί σε όλο τον κόσμο ανοίγουν ξανά, βλέπουμε βελτιωμένη πληρότητα.
Ενώ έχουμε ένα μακρύ ταξίδι μπροστά μας, είμαστε στο δρόμο προς την ανάκαμψη και προσβλέπουμε στις ευκαιρίες που θα έρθουν μπροστά.”