Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια χωρίς εκδηλώσεις οι Αμερικανοί είναι έτοιμοι να επιστρέψουν στην παρακολούθηση ζωντανών ψυχαγωγικών εκδηλώσεων στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Ο 14ος Ετήσιος Δείκτης Εμπιστοσύνης των Διακοπών της Allianz Partners έδειξε ότι η πλειοψηφία των Αμερικανών (60%) σχεδιάζει να παρακολουθήσει τουλάχιστον μία εκδήλωση με εισιτήρια μέχρι το τέλος του 2022, ενώ το 20% αναμένει στην πραγματικότητα να παρακολουθήσει τρεις ή περισσότερες ζωντανές εκδηλώσεις.

Τα ευρήματα αποκάλυψαν ότι ο μέσος αριθμός των εκδηλώσεων που έχει τοποθετήσει ένας ερωτώμενος στο ημερολόγιό του μειώνεται με την αύξηση της ηλικίας.

Συγκεκριμένα, το 76% των συμμετεχόντων που ήταν μεταξύ 18 και 34 ετών σχεδιάζει να παρακολουθήσει τουλάχιστον μία εκδήλωση.

Για τις ηλικίες μεταξύ 35-54 ετών το ποσοστό είναι στο 63% ενώ μόνο το 45% των ατόμων ηλικίας 55 ετών και άνω θα παρακολουθήσει ζωντανές εκδηλώσεις.

Ομοίως, εμφανίστηκε ένα μοτίβο μεταξύ των ανθρώπων που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν πολλές εκδηλώσεις φέτος, με το 28% των νεότερων ενηλίκων (18-34 ετών) να σχεδιάζει να πάει σε τρεις ή περισσότερες εκδηλώσεις, ενώ το 23% των 35-54- ετών και μόνο το 12% των ηλικίας 55 ετών και άνω είπε το ίδιο.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κατέστησαν σαφές ότι είναι έτοιμοι να τολμήσουν πέρα ​​από τη ροή περιεχομένου πολυμέσων στις τηλεοράσεις τους για ψυχαγωγία και ότι αγοράζουν και πάλι εισιτήρια για ζωντανές δεσμεύσεις για να συμπληρώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Οι είναι πρόθυμοι να νιώσουν ξανά τον κοινό ενθουσιασμό και τον ηλεκτρισμό του πλήθους παρακολουθώντας αθλητικές εκδηλώσεις, συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, μουσικές περιοδείες, φεστιβάλ, προβολές ταινιών και πολλά άλλα.

Σημειώνεται τέλος ότι η ανάγκη για την παρακολούθηση ζωντανών εκδηλώσεων καταγράφει αύξηση πέντε μονάδων από τις προσπάθειες του περασμένου έτους να αναζωογονηθεί με επιτυχία το ενδιαφέρον για εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας.