Με τη μέθοδο των συνεχών αναβολών, διατηρείται ζωντανή η πρόσκληση για κατάθεση προσφορών για δύο διαγωνισμούς που αφορούν, από τη μία τη διαφημιστική εκμετάλλευση των συρμών της ΣΤΑ.ΣΥ. (Μετρό, Ηλεκτρικού και Τραμ) και από την άλλη, των διαφημιστικών πλαισίων των Γραμμών 2 & 3 του Μετρό και του Τραμ σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ και ΣΗΕΚ..

Σύμφωνα με την ανακοίνωση,ήδη από τις 19 Φεβρουαρίου 2015, με κοινή ανακοίνωση των Σωματείων «Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ» και του «ΣΗΕΚ», είχαμε «γενικά» προειδοποιήσει τη διοίκηση Παπαθανάση ώστε: «Να ανασταλούν κινήσεις στρατηγικού χαρακτήρα που αφορούν διαγωνισμούς, συμφωνίες και γενικώς «βιαστικές» δεσμεύσεις της Εταιρείας», πόσο μάλλον σε μία περίοδο αναμονής εν όψει την ορκωμοσίας του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού.

Με αναλυτικά άρθρα στον ημερήσιο Τύπο, διατυπώνονται πλέον εύλογα ερωτήματα για τη σκοπιμότητα αυτών των διαγωνιστικών διαδικασιών.

Δεν είναι δυνατόν οι συντάκτες του τεύχους και το ΔΣ της ΣΤΑΣΥ – που ενέκρινε το τεύχος, να μη γνωρίζουν ότι ο ακριβής αριθμός των συρμών της ΣΤΑΣΥ είναι 144, και αφού τέλος πάντων τους μέτρησαν και τους βρήκαν 123, στο να διενεργείται διαγωνισμός που αναζητά ανάδοχο για να καταβάλει πάγιο για 60 μόνον συρμούς, δεσμεύοντας όμως ταυτόχρονα το σύνολο των 144 συρμών (δε σχολιάζουμε τον όρο που λέει ότι οι υπόλοιποι 84 συρμοί ή 63 κατά το τεύχος, θα χρησιμοποιούνται για κοινωνικά μηνύματα),υπογραμμίζει η ανακοίνωση.

Τα τεύχη των δύο διαγωνισμών είναι γεμάτα ασάφειες και όρους που δε διασφαλίζουν την καλή εκτέλεση πιθανών συμβάσεων με μελλοντικούς αναδόχους και μόνον, διότι η περιγραφή του αντικειμένου του διαγωνισμού είναι ελλιπής.

Το σύστημα της ΣΤΑΣΥ διαθέτει 64 σταθμούς στις Γραμμές 1, 2 & 3 και 48 στάσεις ΤΡΑΜ, το σχετικό τεύχος διαγωνισμού αφορά στα 683 διαφημιστικά «πάνελς» σε 17 σταθμούς Μετρό και τα υπάρχοντα 75 «πάνελς» στις 48 στάσεις του ΤΡΑΜ. Μπορεί άραγε αυτή να θεωρηθεί επαρκής εκμετάλλευση του συστήματος της ΣΤΑΣΥ;

Τα λάθη και οι παραλήψεις είναι τόσο κραυγαλέα που, αν κάποιος ήθελε, εύκολα θα μπορούσε να μιλήσει για φωτογραφικούς όρους.
Μια διοίκηση πρωταθλήτρια των πρόχειρων διαγωνισμών, κομματάκι – κομματάκι, ώστε να τεμαχίζεται το πραγματικό μέγεθος του αντικειμένου (όπως είχαμε αναφέρει στην ανακοίνωση της 19/2/2015), δεν περιμέναμε να διαπρέψει στη συγγραφή τευχών για κανονικούς διαγωνισμούς, γι’ αυτό και την είχαμε προειδοποιήσει εγκαίρως να σταματήσει η πρεμούρα στη μεταβατική περίοδο μέχρι να αναλάβει η νέα πολιτική ηγεσία. Αντίθετα όμως, η διοίκηση Παπαθανάση από την επομένη των εκλογών δουλεύει φουλ τις μηχανές, πράγμα για το οποίο στο παρελθόν δε μας είχε συνηθίσει…

Με το μαλακό κύριοι, ως εδώ, αρκετά παίξατε με τις τύχες της Εταιρείας που για μας είναι το ψωμί μας, για το επιβατικό κοινό πολύτιμη δημόσια περιουσία, για εσάς δε, ένα προσωρινό πολιτικό πόστο «μερικής απασχόλησης»,καταλήγει η ανακοίνωση.