Σύνταξη: tourismtoday.gr
Στην καταστολή στα κρυφά τέλη από τις αεροπορικές εταιρείες και στις ψεύτικες κριτικές σε ιστότοπους για ταξίδια, προχωρά η κυβέρνηση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Όσον αφορά στις κρυφές χρεώσεις, στόχος είναι να υποχρεωθούν οι αερομεταφορείς για διαφάνεια στο πλήρες κόστος των ναύλων.
Κρατική έρευνα επιβεβαίωσε ότι η λεγόμενη «τιμολόγηση σταγόνας» -όπου η τιμή που καταβάλλεται στο ταμείο είναι υψηλότερη από αυτή που είχε αρχικά διαφημιστεί λόγω πρόσθετων, αλλά απαραίτητων τελών- είναι ευρέως διαδεδομένη.
Η έρευνα θα βοηθήσει την κυβέρνηση θα εντοπίσει πού η «τιμολόγηση σταγόνας» βλάπτει περισσότερο τους καταναλωτές.
- Τα τρία τέταρτα (72%) του τομέα των μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών και των σιδηροδρομικών, έχουν κρυφές χρεώσεις στα προϊόντα τους.
- Η «τιμολόγηση σταγόνας» πραγματοποιείται σε περισσότερους από τους μισούς παρόχους της ψυχαγωγίας (54%) και της φιλοξενίας (56%).
Αυτό κοστίζει στους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου 1,6 δισεκατομμύρια λίρες στο διαδίκτυο κάθε χρόνο, όπως υπολόγισε η κυβέρνηση.
Μέτρα για να σταματήσουν οι ψεύτικες κριτικές
Παράλληλα εξετάζονται μέτρα για να σταματήσουν οι αγορές και πωλήσεις σε ψεύτικες κριτικές. Έτσι θα διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές και οι έμποροι συνεχίζουν να επωφελούνται από κριτικές που αντιπροσωπεύουν μια γνήσια εμπειρία.
Όπως υπογράμμισε ο Kevin Hollinrake, υπουργός Επιχειρήσεων, Αγορών και Μικρών Επιχειρήσεων «οι ψεύτικες κριτικές και οι κρυφές χρεώσεις κάνουν τις επιλογές των καταναλωτών πιο συγκεχυμένες.
Δημιουργούν αβεβαιότητα στους πελάτες για το ποιο προϊόν ‘η υπηρεσία είναι κατάλληλο για αυτούς».
Θα διασφαλίσουμε ότι αυτοί οι νέοι κανονισμοί λειτουργούν και για τις επιχειρήσεις. Στόχος είναι να μην δημιουργούν περιττές επιβαρύνσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα ένα κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας για τους καταναλωτές και τα μετρητά τους».