O ανταγωνισμός από τις απευθείας κρατήσεις και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTAs) είναι από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία των ΗΠΑ.

Αυτό αποκάλυψε έρευνα που διεξήχθη από την American Marketing Group, το διάστημα 12 έως τις 26 Αυγούστου 2024.

  • Το 46% των ερωτηθέντων ανέφερε ως κορυφαία πρόκληση τον ανταγωνισμό από προμηθευτές που δέχονται απευθείας κρατήσεις.
  • Το 35% ανέφερε τον ανταγωνισμό μέσω των Online Travel Agencies.
  • Είναι ενδιαφέρον ότι ο ανταγωνισμός από άλλους φορείς και την τεχνητή νοημοσύνη δεν θεωρήθηκαν σημαντικά ζητήματα.

Προκλήσεις στελέχωσης στον ταξιδιωτικό κλάδο

Το 30% των ερωτηθέντων αναγνώρισε τη στρατολόγηση και την πρόσληψη συμβούλων ως σημαντικό εμπόδιο.

Το 24% των πρακτορείων σχεδιάζει να προσθέσει τουλάχιστον έναν ανεξάρτητο σύμβουλο (ΙC) φέτος, με ορισμένους να αναφέρουν ότι θα προσλάβουν όσους ειδικευμένους συμβούλους μπορούν να βρουν.

Οι επόμενες προκλήσεις είναι η έλλειψη προσωπικού (19%) και οι ανησυχίες για την εξάντληση και την ψυχική υγεία (12%).

Οι οικονομικοί παράγοντες επηρεάζουν επίσης τη βιομηχανία. Το 30% των ερωτηθέντων ανέφερε το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών ως πρόκληση, ενώ το 19% εξέφρασε την ανησυχία του για πιθανή μείωση των δαπανών των πελατών λόγω οικονομικής αβεβαιότητας.

Τρέχουσα δομή των ταξιδιωτικών γραφείων:

  • Το 60% έχει πέντε συμβούλους ή λιγότερους, το 21% έχει 6-10 και το 9% έχει 11-20.

  • Περίπου τα δύο τρίτα είναι αποκλειστικά στο σπίτι, ενώ το ένα τρίτο έχει φυσική τοποθεσία.

  • Οι IC αντιπροσωπεύουν το 50,5% των συμβούλων πρακτορείων, ενώ οι σύμβουλοι προσωπικού αποτελούν το 49,5%.

  • Το 56% των συμβούλων εργάζεται με πλήρη απασχόληση, ενώ το 44% εργάζεται με μερική απασχόληση.