Οι ταξιδιώτες που αναζητούν οινικές εμπειρίες επιλέγουν για τη διαμονή τους ξενοδοχεία πολυτελείας και επηρεάζονται από συστάσεις “από στόμα σε στόμα”, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Ινστιτούτου Κρασιού της Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με την έρευνα που επικεντρώθηκε στους ταξιδιώτες στις περιοχές του κρασιού στην Καλιφόρνια, το 48,3% των τουριστών κρασιού παραμένουν σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων και το 25,6% σε πέντε αστέρων.
Το μέσο εισόδημα των νοικοκυριών για αυτούς τους ταξιδιώτες είναι μεγαλύτερο από 86.000 δολάρια το χρόνο και η μέση ηλικία τους είναι περίπου 44 ετών.
Οι λάτρεις του συγκεκεριμένου είδους ταξιδιού, βασίζονται για τις πληροφορίες της απόδρασης τους σε συστάσεις τύπου word-of-mouth κατά 62,3%, σε αναζητήσεις στο διαδίκτυο σε ποσοστό 43,9%, σε χάρτες περιοχών για οινοτουρισμό και σε ταξιδιωτικά περιοδικά ή περιοδικά κρασιού.
Περίπου το 75% δήλωσε ότι οι γευσιγνωσίες, οι περιηγήσεις και οι συνδυασμοί τροφίμων στα οινοποιεία είναι «σημαντικοί» ή «πολύ σημαντικοί» κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και το 70% δίνει προτεραιότητα στις επισκέψεις στα τοπικά εστιατόρια.
Οι Baby Boomers αντιπροσωπεύουν το 39,5% της αγοράς, η Gen Xers 21,9% και η Millennials 36,1%.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 2.000 ενήλικες των Η.Π.Α. που επισκέφθηκαν ως τουρίστες κρασιού* την Καλιφόρνια.
*Σύμφωνα με το Ινστιτούτο ¨τουρίστας κρασιού” ορίζεται καποιος που έχει επισκέφθηκε μια περιοχή κρασιού της Καλιφόρνια για αναψυχή τα τελευταία τρία χρόνια.