Σε ολόκληρο τον κόσμο, οι ταξιδιωτικές εταιρείες κάνουν προσαρμογές του προσωπικού για να παραμείνουν λειτουργικές κατά τη διάρκεια αυτής της υπαρξιακής κρίσης που προκαλείται από το κορωνοϊό, θέτοντας τη δέσμευση του προσωπικού υπό μεγάλη πίεση, λέει η GlobalData, κορυφαία εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων.

Ένα αποσπασματικό εργατικό δυναμικό θα θέσει σε κίνδυνο το παρεχόμενο επίπεδο υπηρεσιών, επηρεάζοντας με τον τρόπο αυτό τη φήμη, την απόδοση επένδυσης (ROI) και την οικονομική απόδοση μιας επιχείρησης.

Τα ηθικά πρότυπα μιας επιχείρησης μπορούν να προβληματίσουν τους καταναλωτές σχετικά με τη μεταχείριση του εργατικού δυναμικού και, καθώς εφαρμόζονται πιο δραστικά μέτρα, η ευημερία των εργαζομένων δεν πρέπει να ξεχαστεί.

Η παγκόσμια έρευνα καταναλωτών της GlobaData στο Q4 του 2018 διαπίστωσε ότι το 81% της παγκόσμιας κοινότητας ταξιδιώτη είναι «πάντα», «συχνά» ή «κάπως» επηρεασμένο από την ηθική λειτουργία της εταιρείας. Έτσι, μετά την πανδημία, οι εργοδότες που “κακοποίησαν” το εργατικό τους δυναμικό με οποιονδήποτε τρόπο μπορεί να επηρέασαν σημαντικά και την επιχειρησιακή τους απόδοση.