Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου ανακοινώνει τo λανσάρισμα του νέου λογοτύπου και της νέας τουριστικής ταυτότητας της Κύπρου και μας προσκαλεί… να ερωτευτούμε την Κύπρο ξανά.
Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρει:
“Εδώ και χρόνια, η τουριστική ταυτότητα της Κύπρου εξελίχτηκε και διαμορφώθηκε αρκετές φορές, η έννοια που επικράτησε όμως διαχρονικά, ήταν αυτή της Αγάπης.
Η αγάπη που τρέφουμε για το νησί μας, η αγάπη για την Κύπρο που φέρνει πιο κοντά τουρίστες και ντόπιους γεφυρώνοντας κουλτούρες και η αγάπη και η φιλοξενία με την οποία υποδεχόμαστε και αγκαλιάζουμε τους επισκέπτες της χώρας μας.
Είμαστε ένα συνονθύλευμα πολιτισμών, ένας πολύπλευρος προορισμός, που προσφέρει μια πρόσμειξη μοναδικών εμπειριών και όλα αυτά χάρη στην αυθεντική και γενναιόδωρη φιλοξενία των ανθρώπων του νησιού μας.
Έχοντας τα παραπάνω υπόψιν, ήταν ξεκάθαρο για μας ότι έπρεπε να ανακαλύψουμε ένα νέο τρόπο να αποδώσουμε και να παρουσιάσουμε την έννοια της Αγάπης ξανά.
Με κεντρικό μήνυμα την Αγάπη
Ξεκινήσαμε να σκεφτόμαστε χρώματα και σχήματα. Υπήρχαν βέβαια και κάποιες παράμετροι οι οποίες θέλαμε να κρατήσουμε. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα λογότυπο που θα αντικατόπτριζε την έννοια της Αγάπης. Ένα λογότυπο που θα μας επέτρεπε να παραθέσουμε τα παρακάτω:
• Διαφορετικές προοπτικές.
• Διάφορες εμπειρίες και δραστηριότητες.
• Σύμμειξη φύσης και πολιτισμού.
• Ένα λογότυπο που θα ήταν ευέλικτο και ευπροσάρμοστο αναλόγως αναγκών.
• Ένα λογότυπο που θα διευκόλυνε την επικοινωνία δραστηριοτήτων χωρίς να περιορίζει τις δυνατότητες τους.
• Ένα διαχρονικό λογότυπο.
• Ένα λογότυπο που θα ταίριαζε με τον ψηφιακό κόσμο με τον οποίο συνδεόμαστε και επικοινωνούμε.
Προσδιορίσαμε λοιπόν τη χρωματική μας παλέτα προκειμένου να αντιπροσωπεύονται όλες οι όψεις της Κύπρου: ο ήλιος (πορτοκαλί), ο πολιτισμός (κίτρινο), ο ουρανός και η θάλασσα (μπλε) και τα δάση, τις ελιές, τη φύση μας (πράσινο).
Έτσι το λογότυπο μας πήρε τη μορφή του από τη σύμμειξη αυτών των στοιχείων και των χρωμάτων.
Έπειτα, θελήσαμε να του δώσουμε μια πιο πολύπλευρη πινελιά, για να μπορεί να αντανακλά τα πολλά και διαφορετικά στοιχεία της χώρας μας και να προωθεί τα ειδικά ενδιαφέροντα που προσφέρει η Κύπρος.
Για αυτό και δημιουργήσαμε ένα αρκετά ευπροσάρμοστο λογότυπο, μια ευέλικτη χρωματική παλέτα κι ένα ρευστό/αφαιρετικό περίγραμμα που θα καλύπτει όλες τις σχεδιαστικές μας ανάγκες, αλλά και του ευρύτερου τομέα συνεργατών μας, αφού το νέο λογότυπο θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από τους τουριστικούς εταίρους μας, εφόσον πληρούν κάποια κριτήρια τα οποία θα αναρτηθούν στην εταιρική μας ιστοσελίδα”.