Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι τα ταξίδια επιστρέφουν και μια γενιά είναι περισσότερο έτοιμη να ξεκινήσει τα ταξίδια. Αυτή είναι η Gen Z γενιά.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της YouGov, οι Gen Zs αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 34% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ και να αποτελούν το 40% της καταναλωτικής αγοράς έως το 2030.
Επίσης είναι έτοιμοι να δουν και να γνωρίσουν τον κόσμο, αναζητώντας νέα πράγματα και νέες εμπειρίες.
Στην πραγματικότητα, η Gen-Z γενιά πρωτοστατεί στις δαπάνες για περισσότερα ταξίδια φέτος.
Συνολικά, το 21% των ταξιδιωτών παγκοσμίως σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια φέτος από ό,τι πέρυσι. Όταν πρόκειται για τους Gen-Z ταξιδιώτες, αυτός ο αριθμός εκτινάσσεται στο 26%.
Τι συμβαίνει με τους Gen Z ταξιδιώτες της Μεγάλης Βρετανίας
Οι ταξιδιώτες Gen-Z από το Ηνωμένο Βασίλειο πρωτοστατούν κατά πολύ. Το 44% δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα σε ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες τους επόμενους 12 μήνες. Συγκριτικά, ποσοστό 18% των ταξιδιωτών Gen-Z των ΗΠΑ θα προβούν σε αυτές τις παροχές.
Τι ενδιαφέροντα έχουν
Εκτός από το να κάνουν περισσότερα ταξίδια τον επόμενο χρόνο, οι ταξιδιώτες Gen-Z έχουν ορισμένα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα.
Είναι πιο ανοιχτοί σε μοναδικά καταλύματα. Είναι πιο ευαίσθητοι στο θέμα των τιμών από άλλες γενιές και είναι ενθουσιασμένοι που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Οι κορυφαίες μάρκες που τους ενδιαφέρουν είναι οι Airbnb, easyJet, British Airways, Booking.com, Premier Inn, Ryanair, Travelodge, Jet2.com, TUI και Trivago.
Όταν ταξιδεύουν, προσπαθούν να κάνουν μια σύνδεση με τον κόσμο και τους ανθρώπους γύρω τους.
Ενδιαφέρονται για τον εθελοντισμό και τον οικοτουρισμό, τα μουσικά φεστιβάλ και εκδηλώσεις, τα ταξίδια περιπέτειας, τα χειμερινά σπορ, τα φεστιβάλ φαγητού και ποτών και τις διακοπές για ψώνια.
Τους αρέσουν επίσης δραστηριότητες όπως ιστιοπλοΐα, πεζοπορία και ποδηλασία καθώς και το κάμπινγκ και το τροχόσπιτο.
Τι είδους διαμονή επιλέγουν
Το 45% των ταξιδιωτών Gen-Z ενδιαφέρονται για αυθεντικές εμπειρίες και το 38% απολαμβάνει φιλικές προς το περιβάλλον, πράσινες επιλογές διαμονής.
Το 37% δίνει προτεραιότητα στη δαπάνη χρημάτων σε ντόπιους και επιχειρήσεις και το 34% αναζητά βιώσιμες ταξιδιωτικές προσφορές.
Το 22% αναζητά τρόπους για να αντισταθμίσει το αποτύπωμα άνθρακα και το 21% δίνει προτεραιότητα σε πτήσεις με χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Πως επιλέγουν τα ταξίδια τους
Κατά τον προγραμματισμό, η Gen-Z γενιά αναζητά κριτικές από συναδέλφους σε σχέση με τις απόψεις των ειδικών. Το 50% βασίζεται σε συστάσεις από φίλους και συγγενείς. Μόλις το 16% εξετάζει τις συστάσεις ενός ταξιδιωτικού συμβούλου.
Τέσσερις στους 10 ταξιδιώτες Gen-Z σχεδιάζουν να ασχοληθούν περισσότερο με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους επόμενους 12 μήνες. Είναι η κορυφαία πηγή ειδήσεων και είναι η κύρια πηγή πληροφοριών.
Οι influencers είναι μια άλλη σημαντική πηγή δέσμευσης. Το 19% των ταξιδιωτών Gen-Z λαμβάνουν ταξιδιωτικές πληροφορίες από παράγοντες επιρροής.
Πως επηρεάζονται από τις διαφημίσεις
Η διαφήμιση για τους Gen-Z ταξιδιώτες, πρέπει να είναι διασκεδαστική για να είναι επιτυχημένη.
Το 53% αναμένει ότι οι διαφημίσεις θα τους διασκεδάσουν. Η Gen-Z γενιά δεν εμπιστεύεται τις διαφημίσεις που βλέπει στην τηλεόραση (47%) και το 34% λέει ότι είναι πιο πιθανό να συμμετέχει σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε κανονικούς ιστότοπους.