Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σημαντική αύξηση των συνολικών ακαθάριστων κρατήσεων και των συνολικών εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 2022 σημείωσε το Expedia Group, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση oοικονομικών αποτελεσμάτων του.

Για το πρώτο τρίμηνο του 2022, τα έσοδα του ήταν 2,2 δις δολάρια σημειώνοντας άλμα 81% από 1,2 δις το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022 ήταν 24,4 δις δολάρια, αυξημένες κατά 58% σε σύγκριση με 15,4 δις δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2021 και μειωμένες κατά 17% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019, τη μικρότερη τριμηνιαία πτώση από την έναρξη της πανδημίας.

Η καθαρή ζημία, ήταν 122 εκατομμύρια δολάρια και η προσαρμοσμένη καθαρή ζημιά EBITDA ήταν 74 εκατομμύρια δολάρια.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν 173 εκατομμύρια δολάρια, σχεδόν σταθερό σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019, παρά τα έσοδα που μειώθηκαν κατά 14%.

Οι κρατήσεις σε καταλύματα, αεροπορικά και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα

Οι τάσεις κρατήσεων για καταλύματα, αεροπορικά και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα βελτιώθηκαν διαδοχικά από το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αναφέρει το Expedia Group, το οποίο είδε μεγαλύτερο αντίκτυπο από την παραλλαγή Omicron.

Ως ποσοστό των συνολικών εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 2022, τα καταλύματα αντιστοιχούσαν στο 72% και όλα τα άλλα έσοδα αντιστοιχούν στο υπόλοιπο 28%.

Έσοδα από καταλύματα

Ο Όμιλος Expedia λέει ότι η αύξηση των εσόδων από καταλύματα το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021 οφείλεται στη σημαντική αύξηση των διανυκτερεύσεων στα δωμάτια σε ξενοδοχεία και εναλλακτικά καταλύματα, καθώς και στη μέση ημερήσια τιμή.

Αεροπορικά έσοδα

Τα αεροπορικά έσοδα αυξήθηκαν λόγω της αύξησης των εισιτηρίων που πωλήθηκαν καθώς η ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών βελτιώθηκε σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ

Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν 1,3 δις δολάρια.
Κατέγραψαν αύξηση 102% σε σύγκριση με 664 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο το 2021.

Όπως υπογραμμίζει ο Peter Kern, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Expedia Group «έχουμε πολλές καινοτομίες νέων προϊόντων που έρχονται το 2022 και κάνουμε πολλή δουλειά στην πλατφόρμα υποστήριξης.
Αυτό θα έχει κάποιο αντίκτυπο φέτος, αλλά ο πραγματικός αντίκτυπος είναι πιο μακροπρόθεσμος».