Τα οnline ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) που χρησιμοποιούν απατηλές μεθόδους και υπερχρεώνουν τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, επιχειρεί να φέρει στο φως έρευνα της Ryanair, αποκαλύπτοντας ηχηρά ονόματα του χώρου όπως τα Kiwi.com, Lastminute.com, Opodo.com και eDreams.com.

Εκπρόσωπος από την Kiwi.com, δήλωσε: “Με τις πολλαπλές έρευνες από τις πανευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών και τις επιτροπές ανταγωνισμού που εξετάζουν τις ενέργειες της Ryanair, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεχόμαστε επίθεση από μέρους τους. Προσπαθούν να αποσπάσουν και να αποπροσανατολίσουν την προσοχή απο πάνω τους, μειώνοντας τους ανταγωνιστές και χρησιμοποιώντας διαλεγμένες πληροφορίες που δεν αντικατοπτρίζουν την κατα πολύ μεγαλύτερη κλίμακα συνδυασμών και επιλογών που τα OTA προσφέρουν στους πελάτες τους, κατι το οποίο οι ίδιο αδυνατούν να κάνουν.

Αυτή η επίθεση αποτελεί άλλη μια ενέργειά της Ryanair για να αποτρέψουν τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις μέσω των OTA. Νωρίτερα η Ryanair εφάρμοσε την λεγόμενη διαδικασία επαλήθευσης στοιχειών, η οποία διερευνάται και θεωρείται πως έχει σχεδιαστεί για να τιμωρήσει τους καταναλωτές που θέλουν να έχουν την ελευθερία στο που να αγοράσουν εισιτήρια. Στην Ισπανία, η οργάνωση Καταναλωτών και Χρηστών – Organisation of Consumers and Users (OCU) – κατηγόρησε την αεροπορική εταιρεία για ‘κακοδιαχείριση επειδή αναγκάζει τους επιβάτες να πληρώνουν πιο πολύ για να κάνουν check-in στο αεροδρόμιο, ιδίως εκείνους που κλείνουν τις πτήσεις τους από ταξιδιωτικά πρακτορεία η μέσω τρίτων’.”