Πολλά νέα ξενοδοχεία ανοίγουν στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας STR, τον Ιούλιο κατασκευάστηκαν 2.109 έργα, τα οποία αντιπροσωπεύουν 470,650 δωμάτια.

Αυτό σημαίνει αύξηση κατά 27% από τον Ιούλιο του 2018.

Πολλά από τα νέα ακίνητα βρίσκονται στις πολυτελείς περιοχές.

Οι ασιατικές χώρες με τους μεγαλύτερους αγωγούς είναι η Ινδονησία, η Ινδία, η Ιαπωνία, η Ταϊλάνδη και η Μαλαισία, σύμφωνα με άλλη έκθεση της Lodging Econometrics.

Είναι σαφές ότι η Ασία οδηγεί τον παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά, και οι διεθνείς αλυσίδες κυριαρχούν σε αυτήν την ανάπτυξη.

Πολλά έργα ανοίγουν επίσης σε απομακρυσμένες ή εύθραυστες περιοχές.

Οι ολοκαίνουριοι πελάτες που αναζητούν μοναδικές εμπειρίες διαμονής είναι μια τάση που πάει πακέτο με τη πολυτέλεια και την ευεξία στα ταξίδια.

Τι είναι το “greenwashing”

Ο όρος “greenwashing” είναι μία τακτική μάρκετινγκ στην οποία ένα προϊόν παρουσιάζεται ως φιλικό προς το περιβάλλον, χωρίς να έχει γίνει ουσιαστική προσπάθεια για αυτό.

Σε μια πιο ακραία έννοια, το greenwashing μπορεί να αναφέρεται σε μια προσπάθεια να καταστεί φιλικό προς το περιβάλλον ένα προϊόν που στην πραγματικότητα είναι επιβλαβές.

Η ανάπτυξη του greenwashing στην Ασία

Το greenwashing γνωρίζει έντονη ανάπτυξη στα ξενοδοχειακά έργα που πραγματοποιούνται στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού.

Ξεκινάει από την αρχική διαδικασία σχεδιασμού, όπου ο ιδιοκτήτης ή ο κατασκευαστής επιβάλλεται να μεγιστοποιήσει τις αποδόσεις, ενώ παράλληλα οφείλει να τηρεί τις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις του.

Μέσα σε έναν καταιγισμό από έργα, οι υποστηρικτές της πολυτελείας με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο είναι ελάχιστοι.

Εάν εκείνοι χάσουν τη μάχη, το ίδιο ισχύει και για την όμορφη γη της Ασίας, η οποία έχει θεριστεί σε μεγάλο βαθμό για χάρη του τουρισμού.