Η “κουζίνα” είναι ο καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή του ταξιδιωτικού τους προορισμού για τους millennials των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Hotels.com.

Η σημασία των διαθέσιμων επιλογών φαγητού ενός προορισμού επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά με βάση έρευνα στην οποία το 74% των millennials των ΗΑΕ δήλωσαν ότι επέλεξαν τον προορισμό τους για διακοπές βασιζόμενοι στις γαστρονομικές επιλογές που αυτός προσφέρει.

Παράλληλα, η έρευνα Hotels.com Tasty Travels ανέφερε επίσης ότι το ποστάρισμα φωτογραφιών στο Instagram που σχετίζονται με το φαγητό είναι πιο σημαντικό από τις φωτογραφίες φίλων για πολλούς νέους ταξιδιώτες με ποσοστό 74% και 30% αντίστοιχα.

Ο πρόεδρος της Hotels.com, Johan Svanstrom, δήλωσε: “Οι εμπειρίες είναι ο νέος πλούτος και το φαγητό προσφέρει μια από τις πιο ευχάριστες εμπειρίες της ζωής, όπου πάντα υπάρχει κάτι νέο για να δοκιμάσει κανείς όταν ταξιδεύει”.

Τέλος η έρευνα αποκάλυψε ότι το 37% των millennials των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων προτιμούν το street food συγκριτικά με το 17% που επιλέγει εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin.