Σύνταξη tourismtoday.gr

Η easyJet μείωσε τις χειμερινές της απώλειες κατά περισσότερα από 50 εκατ. λίρες από έτος σε έτος, παρά το αυξανόμενο κόστος των καυσίμων και τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή.
Ο οικονομικός αερομεταφορέας είπε επίσης ότι «η ζήτηση για τις πτήσεις και τις διακοπές μας συνεχίζει να αυξάνεται καλά για το καλοκαίρι» σε μια ενημέρωση συναλλαγών για τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου.

Η ενημέρωση της ανέφερε ότι «μείωσε τις «εποχιακές» απώλειες στο πρώτο εξάμηνο, με τις ονομαστικές ζημίες προ φόρων να αναμένεται να είναι μεταξύ 340 και 360 εκατ. λιρών.
Αυτή η βελτίωση προήλθε από τη στοχευμένη αύξηση της χωρητικότητας όπου η ζήτηση ήταν ισχυρότερη, παράλληλα με τα οφέλη παραγωγικότητας και χρήσης που επέτρεψαν το κόστος ανά μονάδα καυσίμου να παραμείνει σταθερό από έτος σε έτος».

Η εποχική ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια σημαίνει ότι οι αερομεταφορείς συχνά καταγράφουν απώλειες το χειμώνα και κέρδη το καλοκαίρι.

Η ενημέρωση πρόσθεσε πώς συνεχίζεται η ανάπτυξη της easyJet Holidays, με κέρδη προ φόρων 31 εκατ. λιρών (+206% σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο του 23ου έτους) και αύξηση πελατών 42% από έτος σε έτος.

Τα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν παρά την αύξηση του κόστους των καυσίμων και τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή που είχε ως αποτέλεσμα άμεσο αντίκτυπο περίπου 40 εκατ. λιρών το πρώτο εξάμηνο.

Οι πτήσεις της προς το Ισραήλ έχουν πλέον ανασταλεί για το καλοκαίρι με αυτήν την περιορισμένη χωρητικότητα -περίπου το 0,3% των προγραμματισμένων- να αναδιατάσσεται σε όλο το δίκτυο.

Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2024 συνεχίζουν να αναπτύσσονται καλά, όπως αναφέρεται με αύξηση του όγκου και των τιμών σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτό υποστηρίζεται από την «ισχυρή ζήτηση».
Η easyJet Holidays έχει πουλήσει το 70% του προγράμματος για αυτό το καλοκαίρι.

Ο Johan Lundgren, διευθύνων σύμβουλος της easyJet, δήλωσε ότι «η σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στα ταξίδια σε συνδυασμό με την αξιόπιστη μάρκα μας έχει οδηγήσει σε καλή ζήτηση στις πτήσεις και στις διακοπές μας.
Η ανάπτυξη μας και η εστίαση μας στην παραγωγικότητα μείωσαν τις απώλειες το χειμώνα κατά περισσότερα από 50 εκατ. λίρες.

Έχουμε βελτιώσει περαιτέρω το δίκτυο μας με το λανσάρισμα νέων βάσεων στο Αλικάντε και το Μπέρμιγχαμ παρέχοντας περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη.

Είμαστε καλά οργανωμένοι επιχειρησιακά για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν, όπου αναμένουμε ότι η easyJet θα είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη και η easyJet Holidays θα έχει περισσότερους πελάτες από ποτέ».