Βιώσιμα ταξίδια, η συνεχιζόμενη τρέλα των social media μεταξύ των ταξιδιωτών και οι solo αποδράσεις, είναι οι τάσεις που θα επικρατήσουν το 2020, όπως αποκαλύπτει η Amadeus.

Στο επίκεντρο τα βιώσιμα ταξίδια

Η εταιρεία αναφέρει ότι το 2020 θα είναι η χρονιά του συνειδητού ταξιδιού.
“Η βιωσιμότητα έχει γίνει ουσιαστικός παράγοντας για τα άτομα που αγοράζουν ταξίδια και διαμονή. Επομένως, οι ταξιδιωτικές εταιρείες προσαρμόζουν τις προσφορές έχοντας υπόψιν τους αυτό, αναφέρει η εταιρεία.
Από τη μείωση των πλαστικών σε ξενοδοχεία έως τη δημιουργία αειφορικών οργανωμένων διακοπών, οι επιλογές που προσφέρονται στους καταναλωτές, είναι πολλές. Και κατηγορούν τις εταιρείες που συνεργάζονται, εάν δεν πληρούν τις απαιτήσεις”.
Οι ταξιδιώτες θέλουν να εξασφαλίσουν ότι τα ταξίδια τους θα έχουν θετικό αντίκτυπο στον κόσμο. Υπάρχει επίσης ένα αυξημένο ενδιαφέρον για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο ο τουρισμός έχει αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις σε μία τοπική οικονομία.

“Αν δεν είναι online, δεν συνέβη ποτέ”

Mια ακόμη κυρίαρχη τάση για το 2020, θα είναι η συνεχιζόμενη τρέλα των social media μεταξύ των ταξιδιωτών, όπως αποκαλύπτει η Amadeus.
Το Instagram έχει πάνω από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες που μοιράζονται κατά μέσο όρο 85 εκατομμύρια φωτογραφίες ημερησίως. Και οι φωτογραφίες ταξιδιών προσελκύουν πολύ περισσότερο κοινό.
Το 40% των χρηστών Instagram κάτω των 33 ετών, ψήφισαν ότι το λεγόμενο “Instagrammability”, ήταν ένας από τους κορυφαίους παράγοντες στην επιλογή ενός προορισμού διακοπών.
Όπως σημειώνει η Amadeus, το smartphone έχει αντικαταστήσει τον φορητό υπολογιστή ως πλατφόρμα έρευνας, κράτησης και κοινής χρήσης περιεχομένου. Επομένως οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να λάβουν και αυτό υπόψη.

“Ανθίζει” το solo ταξίδι

Το solo ταξίδι έχει γνωρίσει άνοδο τα τελευταία χρόνια. Και απ΄όσο φαίνεται θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο.
“Τα εμπορικά σήματα πρέπει να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να καλύψουν τις ανάγκες των σόλο ταξιδιωτών, τονίζεται στην έρευνα.
Το solo traveling δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη να είναι κάποιος μόνος του καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Έτσι, ο κλάδος φιλοξενίας πρέπει να ικανοποιήσει την ενδεχόμενη επιθυμία για κοινωνική αλληλεπίδραση, αλλά και την ανάγκη για μοναξιά”.