Η Ένωση Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑSTA) συσπειρώνει την ταξιδιωτική βιομηχανία. Ζητά τα μέλη της να εγκαταλείψουν την ετικέτα του ταξιδιωτικού πράκτορα και να αποκτήσουν νέα ως ταξιδιωτικοί σύμβουλοι.
Σε μια ανοικτή επιστολή της που υπογράφηκε από τις μεγαλύτερες κοινοπραξίες, οργανώσεις και εγκρίθηκε από περισσότερες από εξήντα ταξιδιωτικές εταιρείες που εκπροσωπούν ξενοδοχεία, κρουαζιέρες, ταξιδιωτικούς πράκτορες, η Ένωση ζητά να υιοθετήσουν τον νέο όρο “ταξιδιωτικός σύμβουλος”.
Αναγνωρίζοντας ότι η αλλαγή της ορολογίας θα απαιτήσει αλλαγή σε εθνικό επίπεδο, η επιστολή συνεχίζει να ζητά από όλους τους ενδιαφερόμενους της βιομηχανίας να μιλούν με μία φωνή όταν περιγράφουν την επιχείρηση λιανικών ταξιδιών.
“Τα σημερινά ταξιδιωτικά πρακτορεία δεν είναι πλέον απλοί διαμεσολαβητές κρατήσεων. Έχουν γίνει αξιόπιστοι σύμβουλοι – όπως οι οικονομικοί προγραμματιστές. Κάνουν τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία καλύτερη και παρέχουν στους ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες μέγιστη αξία για το κάθε δολάριο ταξιδιού τους “, γράφει η επιστολή.
Η ΑSTA ενθαρρύνει τις εταιρείες-μέλη της και τους συνεργάτες προμηθευτών να αλλάξουν την ιδιότητα τους στις εμπορικές επικοινωνίες τους.