Η Greek Meetings Alliance, η στρατηγική σύμπραξη του HAPCO & DES (Hellenic Association of Professional Congress Organizers & Destination Events Specialists – Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων), με το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB) και το Thessaloniki Convention Bureau (TCB), σε συνεργασία και με την υποστήριξη του ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού), πραγματοποίησε με δυναμική συμμετοχή την εκδήλωση «Greek Mixology Experience», την Τρίτη 23 Μάϊου, στο πλαίσιο της διεθνούς συνεδριακής έκθεσης IMEX, στην Φρανκφούρτη.

To Greek Mixology Experience, αποτελεί την πρώτη δράση εξωστρέφειας της GMA, με στόχο την παρουσίαση της “συμμαχίας” σε ενδιαφερόμενους και συνεργάτες σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και τη δημιουργία μιας ευχάριστης ευκαιρίας δικτύωσης, αναδεικνύοντας την «ελληνική φιλοξενία».

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι προσκεκλημένοι, μέλη οργανισμών, εκθέτες και επισκέπτες, συνεργάτες και διεθνές κοινό από τον κόσμο του MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν μία σειρά από παραδοσιακά ελληνικά αποστάγματα, όπως τσίπουρο, ούζο, Metaxa brandy κ.α. μέσω των οποίων δημιουργήθηκε μία ποικιλία από μοναδικά κοκτέιλ, αλλά και να συναντήσουν τους εκπροσώπους της ελληνικής ομάδας στην IMEX, στο περίπτερο του ΕΟΤ.

Η Πρόεδρος του HAPCO & DES, Σίσσυ Λυγνού, επεσήμανε τη σημασία της εξωστρέφειας, την αναγκαιότητα της εγρήγορσης, αλλά και την ικανότητα που θα πρέπει να επιδεικνύουν οι φορείς του Τουρισμού σε ότι αφορά τη βιομηχανία του Συνεδριακού Τουρισμού (MICE), με στόχο την προώθηση και την ανάδειξή του, έτσι ώστε να κατακτήσει τη θέση που του αξίζει στον παγκόσμιο συνεδριακό χάρτη, συμβάλλοντας κατά συνέπεια στην οικονομία της χώρας:

««Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να αναδείξουμε για άλλη μία φορά την αξία του εθνικού Επαγγελματικού Συνεδριακού Τουρισμού, της ελληνικής βιομηχανίας MICE, η οποία αποτελεί το «διαμάντι» του Ελληνικού Τουρισμού. Πρόκειται για τον κλάδο του Τουρισμού που μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στην ανάπτυξη της χώρας, καθώς προσελκύει κοινό υψηλού επιπέδου και εισοδήματος και προβάλλει τη χώρα διεθνώς.

Η Ελλάδα έχει αναδείξει την ικανότητά της ως κορυφαίος συνεδριακός προορισμός και αυτό είναι σημαντικό να συμπεριληφθεί σε ένα εθνικό σχέδιο στοχευμένης προβολής και εξωστρέφειας.

Ήδη τα στοιχεία της ICCA (International Congress and Convention Association) για το 2022 κατατάσσουν τη χώρα στη 10η θέση σε ευρωπαϊκό και στη 13η σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα στοιχεία αυτά είναι ενθαρρυντικά, αλλά όχι εφησυχαστικά, αντιθέτως παραθέτουν την ανάγκη για εθνική στρατηγική στον κλάδο.

Είναι πολύ σημαντικό να πραγματοποιούνται τέτοιου είδους δράσεις, όπως το Greek Mixology Experience, στο πλαίσιο της εθνικής συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις.

Είναι, επίσης, η κατάλληλη συγκυρία και ευκαιρία για την Ελλάδα να βγει μπροστά ως κορυφαίος προορισμός MICE. Η εξωστρέφεια αποτελεί βασικό πυλώνα τόσο της GMA, όσο και στρατηγικού σχεδιασμού του Συνδέσμου μας και θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας προς αυτή την κατεύθυνση».