Λίγες μόλις ημέρες πριν από την έναρξη της FITUR 2024 στη Μαδρίτη της Ισπανίας, μιας από τις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις που διοργανώνονται ετησίως στον κόσμο, ο υπουργός Τουρισμού, Jordi Hereu υπενθύμισε τη σημασία αυτής της εκδήλωσης για την τουριστική βιομηχανία της χώρας.
Στη φετινή έκδοση, οι κύριοι στόχοι της έκθεσης θα είναι η βιωσιμότητα και η προσβασιμότητα , «ακριβώς δύο από τις προκλήσεις της κυβέρνησης », διευκρίνισε ο υπουργός.
Η 44η έκδοση της FITUR θα ξεκινήσει στο IFEMA την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου για τους επαγγελματίες και το Σάββατο 27 Ιανουαρίου για το ευρύ κοινό.
Φέτος θα συμμετέχουν περισσότερες από 8.500 εκθέτριες εταιρείες και 136.000 επαγγελματίες και, όπως και σε προηγούμενες εκδόσεις, θα έχει εξειδικευμένους τομείς όπως Fitur Woman, Fitur Talent ή Fitur LGBT+.
Σημαντικές ανακοινώσεις αναμένεται επίσης να ανακοινωθούν στη FITUR. Μία απο αυτές αφορά τη φιλοξενία της Formula 1 στη Μαδρίτη .
12,5 εκατ. ευρώ για Τουριστική Προώθηση
Η Turespaña, ο δημόσιος φορέας του Υπουργείου Τουρισμού που προωθεί την Ισπανία ως τουριστικό προορισμό, επένδυσε περισσότερα από 12,5 εκατομμύρια ευρώ σε διαφημιστικές εκστρατείες το 2023 για την προώθηση ισπανικών προορισμών σε χώρες και αγορές προέλευσης.
Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία είναι η καμπάνια του Picasso Year , με αφορμή την 50ή επέτειο από τον θάνατο του ζωγράφου, και οι δράσεις «επώνυμου περιεχομένου» με το National Geographic και το Conde Nast Traveler ή η εκστρατεία για την προώθηση της Ισπανίας ως « αφορολόγητου» προορισμού αγορών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε αυτή τη νέα έκδοση της FITUR, η Turespaña θα έχει έναν χώρο 605 m2, που βρίσκεται στην αίθουσα 9 του IFEMA, ο οποίος θα στεγάζει μια αγορά για δημόσιες παρουσιάσεις χωρητικότητας 90 ατόμων, αίθουσα παρουσιάσεων, χώρο οθόνης LED και γραφεία ιδρυμάτων.
Επιπλέον, φέτος παρουσιάζεται ένα πάνελ που συνδέεται με τα 40 χρόνια των εκστρατειών Turespaña με το λογότυπο Miró και μια περίληψη των ιστορικών εκστρατειών του οργανισμού από τη δημιουργία του το 1984.